Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger navn til et fitness koncept

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står for at skulle starte et fitness koncept op med en ven, og vi kan ikke finde på et navn, vi ved godt at navnet ikke er det vigtigste for en virksomhed, men vi vil nu alligevel godt have et klingende navn. Vi ville derfor gerne hører "folket" om de har nogle forslag, da vi selv er gået lidt i stå og måske kan få lidt inspiration til at jonglere lidt med nogle forskellige ord :) 

Lidt om vores business:

Vi sælger personlig træning med kost vejledning.
Vores primære målgruppe vil være unge 15-25(30) år.

Prisen vil ikke være høj, nok omkring 600 kr. for et træningsprogram

Vores ønsker til navn er:
- Navnet er helst frit på et .com domæne også gerne på .dk, men hvis det ikke er må vi finde et alternativ.

- Navnet skal være uden æøå

- Navnet skal ikke være et dansk ord

- Det må gerne lyde lidt klingende

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:33

Hej jvk,

Jeg er ikke selv tilhænger af, at finde på et navn inden man har det hele på plads. Har I helt styr på jeres koncept, har I styr på moms, det økonomiske osv osv?

Navnet er sjovt at finde på, men synes man bør få styr på det "kedelige" og meget nødvendige først - navnet skal desuden nok komme! Derudover findes der tonsvis af tråde med folk som leder efter et godt navn og i flere af disse tråde har folk linket til en video med Martin Thorborg omkring det at finde et navn til sin virksomhed - søg efter disse tråde. Kan desværre ikke selv husket dette link!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 15:38

Synes tværtimod at navnet er rigtig vigtigt, da det fungerer som førstehåndsindtryk hos mange kunder :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:40

Jacob Vestlev:

Synes tværtimod at navnet er rigtig vigtigt, da det fungerer som førstehåndsindtryk hos mange kunder :)

Hvor skriver jeg, at det ikke er vigtigt? Med det sagt, så synes jeg desuden det er sindssygt ligemeget om et træningscenter hedder Fitness.dk, Fresh Fitness eller Fitnessworld - har ingen navne præferencer!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:57

BurnerInpact.com

BURNERInpact.dk

burnerInPACT.com

Atypisk, men lidt anderledes - fokus på forbrænding og inpact via jeres træningsprogram....

Tilmeldt 11. Jul 12
Skrevet kl. 16:11

Kenn M.

Bare rolig vi har skam tænkt over alle disse ting, vi har faktisk siddet et halvt år skaffet os viden og tænkt over diverse ting, og finansiering osv. og det er der styr på. Vi skal faktisk bare til at lave opsætning af nogen dokumenter og få nogen til at lave vores hjemmeside også et navn + logo også er vi klar til launch. :)

Derudover har jeg set de nævnte videoer og kan skam også linke til dem, hvis der er nogen som skulle være interesseret :)

Jeg har dog lidt samme holdning som dig Kenn omkring navnet, men min ven har den holdning at han gerne vil have et nice navn og ikke et eller andet ala fitness world osv. Best fitness osv. Vores koncept kræver at det er noget folk kan huske og stave til så de nemt kan finde det :)

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 16:15

smid mig lige en mail. salg@proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:18

Buddy !

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:48
Tilmeldt 11. Jul 12
Skrevet kl. 12:02

Tak for diverse inputs :)

Vi går stadig og tænker over navnet og søger self. stadig inputs :)

Vi har set videoerne fra Thorborg, men det har desværre ikke lige hjulpet i denne omgang, selvom hans mange videoer har en del godt indhold :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)