Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min smykkeshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min smykkeshop har nu været åben i ca.2 måneder, og jeg kunne derfor godt tænke mig noget feedback fra mine med-aminoer.

Hvis i ville give mig lidt feedback på alt fra designet, til brugervenlighed og funktioner ville det være super.

www.looklikeamillion.dk

På forhånd tak ;-).

Mvh. Jan

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan.

Tillykke med din webshop, her er lidt konstruktivt feedback fra mig :)

1) Når jeg lander på din webshop, synes jeg personligt at jeg bliver bombarderet med tekst, det gør mig en smule forvirret - Det er selvfølgelig en smagssag.

2) Klikker jeg f.eks på "Smykker til mænd" kommer der igen en stor tekst, der for mit vedkommende fjerne fokus på produkterne, som er vist i "underkategorier" - Evt. få teksten til at neden unden produkt kategorierne. Plus det en fordel at vise hele teksten under "produkt kategorierne" nogle steder står der f.eks kun "Power of the"

Det var lige 2 hurtige fra mig.

Håber det kan bruges.

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 12:23

Da jeg gik ind på din side, var mit førstehåndsindtryk en rocker-hjemmeside, med logo'et og baggrunden, det skal du måske overveje at lave om, dog kommer det an på hvem din målgruppe er osv.

Flot og enkel menu du har, dog er der for meget tekst på forsiden. Forsiden skal være enkelt, præcist, da det er denne side der skal fastholde brugerens interesse. Prøv evt. at kigge på denne artikel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 12:26

For at komme med lidt konstruktivt feedback også.

Jeg er enig med Martin. Jeg følte mig bombarderet med tekst. Måske skulle du prøve at sprede tekste lidt ud på siden. evt putte din rubrik med "fri levering, 14 dage ombytning ect. i bunden. Mit øje er heller ikke særlig glad for din "reklame boks" Jeg ville personligt sætte den til at skifte billede lidt langsommere, samt fjerne de gule "rabat" farver. Har aldrig synes det var særlig pænt med "Netto gul" i online annoncer :)

Men ud over de punkter synes jeg det er en fin side du har sat dig op! Jeg forhandler selv lidt i smykker og ved at det er et hårdt markedet at komme ind på! Held og lykke!

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 12:27

Førstehånda indtryk: Gammeldags tøj stil, butik. (Baggrund og vingerne ved logo). Meget rustikt look, som jeg ikke synes passer til smykke salg.

Jeg vil gerne kunne se noget billed karrusel eller produkter lidt højere oppe på siden, hvor produkterne nu er gemt så jeg skal scroll for at se dem.

En hurtig ændring af baggrund ville dog gøre underværker.

Mvh.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 12:33

Hej

Det kræver mandsmod at stille sine ting til offentlig skue. Her kommer mine umiddelbare førstehåndsoplevelser:

1. Image. Der er lidt af et imageproblem. Det bliver lidt hard core. Ved ikke om, det er din hensigt. Arbejd evt. lidt med dit logo. kan man kombinere dine produkter og dit navn i et grafisk udtryk, så ville det være at foretrække. 

2. Webbanner. Skru ned for udsalget. Det forstyrrer mig og skræmmer kunderne bort. Du kan sammenligne det med at ekspedienten kommer løbende mod dig og råber "Udsaaalg!", det øjeblik, du træder ind i en forretning.

3. Hold fokus. Få dine smykker/ produkter i fokus. Altså op i toppen af siden. og ned eller væk med banneret. Spørg dig selv, om det har en umiddelbar effekt, eller om dit desig ndikteret, at du skal have et? Som det er nu, er der risiko for, at du mister en del kunder som tilgår sitet fra en bærbar. 

Læs Benjamin Gundgaards bog om e-handel. Pengene er givet godt.

Held og lykke med salget.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 12:35

Det lader til at alle de svar der kommer, mener lidt det samme. Det er super fedt for dig, for så ved du præcis hvad der skal gøres, og der er ingen "Grå zoner".

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 12:39

Hej Jan

Stil er en smagssag, men jeg tror det er vigtigt at vide hvem målgruppen er - mænd  eller kvinder?

Jeg tror ikke kvinder falder for stilen, der skal være lidt mere "romantik" og ikke "netto looket". Måske nogle billeder med rigtige mennesker som har smykker på kunne gøre siden lidt "blødere".

God vind:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 13:35

Ligesom de andre skriver, så synes jeg siden virker en anelse rå i kanten, forstået på den måde at der er et rustikt biker-look over siden. I min optik er smykker = KURSIVE overskrifter, som selvfølglelig stadig skal være læsbare.

Og jeg synes også tit at "less is more" - på din side kunne du i den store slider øverst bare have centreret en tekst med f.eks. "Sale - up to 50%" eller noget i den stil. Så er du kommet frem med dit budskab. Så kunne du evt. linke til en side som samler alle dine tilbud (ved ikke om du kan det?)

Den sorte bjælke med betalingsinformationer, 14 dages retur-ret osv. havde jeg nok valgt at fjerne. Jeg ville så også fjerne valuta-vælgeren lige over kurven, og smidt betalingsinformationerne lige over kurven. Søgefunktionen ville jeg så smide ind i menubjælken i højre side, og i stedet for søgefunktionen havde jeg så sat informationer om fri levering, 14 dages returret osv derop. Nu kommer der så en masse tekst, den ville jeg nok også fjerne eller flytte ned under de produkter du præsenterer på forsiden. I det hele taget ville jeg nok vælge at rykke produkterne længere op så de kommer mere i fokus.

Designet er dog ret fedt :) men måske du skulle genoverveje målgruppen? Medmindre det selvfølgelig er bikerne du går efter!

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 14:39

Hej alle

Tusinde tak indtil videre for jeres konstruktive feedback på min webshop.
Jeg kan, og vil bruge alle jeres forslag på at optimere min webshop, så den bliver endnu bedre.

Det skal dog siges at temaet på shoppen er valgt lidt med vilje, da mange af smykkerne er lidt rå i look'et med kranier osv.
men jeg vil få gjort noget ved alle de ting i har foreslået, og har allerede lavet lidt ændringer nu her.

Endnu engang mange tak for feedback.

Håber selvfølgelig på endnu mere feedback, så giv den endelig gas med det Big Smile

Mvh. Jan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)