Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min shop er tæt på 0% konvertering i Internet Explore. Kan du se hvorfor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem med min shop, som jeg bare ikke kan gennemskue. Alle de besøgende jeg har, som benytter IE i en eller anden version, køber intet. Konverteringen er så tæt på 0 som den kan blive. Jeg har studeret min analytics på kryds og tværs, men kan ikke finde en forklaring på problemet. Jeg har selv prøvet at gennemfører et køb med IE 9 og kunne ikke finde nogle problemer.

Min shop konverterer ellers rigtig flot, med alle andre browser typer.

Det skal siges at konverteringen har været fin med IE men forsvandt fra den ene dag til den anden lige efter nytår.
Jeg har ingen ændringer lavet på shoppen, og der er ikke sket nogle voldsomme ændringer ved nogle af de andre browser typer.

Håber der er en af jer der kan komme med en ledetråd, da jeg er ved at løbe tør for ideer

shoppen: fungadgets.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 20:39

Slet ingen der har forslag til hvad jeg kan kigge efter?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 22:05

Din shop virker også fint på min IE.

Kan du se hvor langt dine IE brugere kommer i købsprocessen? Når de at komme til betalingssiden, eller når de kun at ligge varer i kurven?

Mvh Nicklas

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 10:33

De falder fra, når de har lagt en vare i kurven og skal til at indtaste leverings adresse

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 10:50

Jeg kan simpelthen ikke se at der er noget galt med din shop i IE.

Er det muligt at det er bare er tilfældigt at ingen fra IE køber i din shop, hvor besøgende drejer det sig om?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 10:55

Det er 40% af de besøgende, så det er ikke en helt uvæsentlig del.
Og vi snakker ikke kun et par hundrede besøgende om dagen.

Jeg kan heller ikke selv se at der skulle være fejl, og jeg har testet fra flere forskellige computere.
Det der er underligt er at konverteringen er forsvundet fra den ene dag til den anden, uden at jeg har lavet opdateringer på shoppen.

Jeg har også overvejet om det kunne være sporingen der er noget galt med, men jeg har testet med flere ordrer gennemført med IE og de bliver fint registreret.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Fra  Sailport Skrevet kl. 11:08

Ja jeg kan heller ikke se at der er andre muligheder end at det er sporingen der er noget galt med.

Jeg ved godt det er svært, men kan du se på omsætningen at du mangler konverteringerne fra IE. Hvis der ikke er en betydelig ændring i omsætningen, så må det være tegn på at der stadig forekommer salg fra IE.

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man står i en situation som denne hvor man er i tvivl om det er sporingen den er gal med, så ville jeg benytte en tjeneste som Mouseflow

Det giver et helt nyt indblik i brugerens adfærd...

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)