Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS-system med flere sprog"lag".........?? Men kun ét domæne.....??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det lade sig gøre i f.eks. Joomla eller Wordpress..........??

Jeg skal have lavet en side hvor billeder og grafik bibeholdes, men hvor man kan skifte mellem sprogene.......... så jeg ikke behøver skifte billeder på samtlige sproglag hver gang der skal skiftes et billede eller noget grafik.......

Jeg har kun et .dk-domæne hvor alle sprogene skal ligge under...... og så kan man skifte ved at klikke på flag eller lign.......

Jeg er IKKE en haj til programmering, derfor skal det være et CMS-system der er til at finde ud af :-)

Håber der er nogle der kan hjælpe....

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er forskellige muligheder.

Har selv tidligere brugt dette plugin til WP: Qtranslate Er nemt at bruge og virker fint.

Der er vist også nogle muligheder med hreflang. Har ikke fået læst det helt igennem, men det virker spændende. Du kan finde meget mere om hreflang ved at søge lidt. 

/Agent

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej TGB,

Den slags er indbygget i Joomla som default og fungerer på den måde, at du opretter dine artikler, menupunkter og andet i flere forskellige sprogvarianter - nemlig de sprog du ønsker. Og så laver man en lille sprogvælger som kan være flag eller en dropdown, og denne vil så skifte til den relevante sprogvariant for brugeren.