Der har været et par tråde der har handlet om hvorfor iværksættere går i stå og ideerne havner i skraldespanden. Derudover er der løbende iværksættere(incl. mig) selv der søger partnere, kapital og rådgivning. Jeg har fået relativ god respons på et par indlæg hvor jeg bad og kritik/råd og der er endda 2 der har ringet for at høre om samarbejde. Jeg vil derfor gerne vide hvad der skal til for at flere af os kunne lave et formelt samarbejde omkring et eller flere projekter(Helst baserede på internetttet). Dvs. hvad skulle hver enkel af jer have for at stille jeres arbejdskraft til rådighed i et på forhånd aftalt antal timer om ugen og hvad kan vi hver især tilbyde af henholdsvis kompetence, økonomi eller andet. Jeg starter selv. Jeg vil mene at såfremt en kom med den rigtige ide vil jeg gerne arbejde "gratis" som udvikler 8-10 timer pr. uge i en periode på ½ år, derudover har jeg også adgang til professionel hosting på Windows 2003 + SQL Server som jeg kan stille gratis til rådighed. Økonomisk kunne jeg i første omgang nok skaffe mellem 25-30.000(dvs. udover arbejdskraft) Derudover har jeg rigtig god kontakt til Come & Stay(Retail Internet) der er en af de store spillere omkring Permission Marketing og jeg kan helt sikkert skaffe trafik/kunder til en evt. løsning. Hvad kan du evt. byde ind med(det kunne være rart hvis en af de succesrige iværksættere kunne skrive om hvad de synes der skulle til) |
Hvad skal der til
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)