Jeg håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe mig videre. Jeg går med en drøm om at starte egen webshop en dag, men kunne godt tænke mig at udforske det lidt nærmere inden. Og derfor tænkte jeg om det var muligt at komme i praktik i en webshop eller bare få et lille job. Problemet med praktik er at de sikkert er ulønnet og det kan jeg ikke da jeg både har lejlighed og bil. Det drejer sig om en længere praktik periode på gerne 1 år, jeg er færdig på vuc til sommer og mangler noget at lave derefter, og så vil jeg altså gerne udforske det der med en webshop noget mere. Er der nogen der har erfaring med praktik i en webshop? Jeg køre gerne efter et godt job, men bliver dog aller helst i nordjylland :) Nogen der kender nogen som mangler medarbejde? Ihh håber altså der er nogen der kan hjælpe mig på rette vej! :D |
Jeg ved at Streetammo har haft praktikanter før, og deres webshop har lager i Nørresundby. De er Danmarks største forhandler af 'street'-tøj, og har eksisteret siden 2003... Du kunne jo prøve at høre dem, om de optager praktikanter i øjeblikket.