Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback på min nye shop!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sat nye billeder ind, som er 100% skarpe. 

Mht. Om os siden, skriver vi på den måde fordi vi skriver til vores målgruppe. Vores målgruppe er de unge gutter, og ikke de gamle. 

Haha gangster, det kaldes street couture 

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 23:31

Er lige på nippen til 26, og føler allerede jeg er omkring de 80.

I har en del stavefejl på siden forresten, kunne være du skulle finde en til at gennemgå dine tekster.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 23:39

Johnny Olsen:

Er lige på nippen til 26, og føler allerede jeg er omkring de 80.

I har en del stavefejl på siden forresten, kunne være du skulle finde en til at gennemgå dine tekster.

Jeg har rettet de stavefejl jeg kunne finde, du må meget gerne pege dem ud hvis du har fundet andre :) 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:01

Det er meget synd at man skal ind på et underpunkt for at finde shoppen. Gør shoppen en del af hele sitet i stedet for at gemme den væk.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 04:26

AHatProduction:

Har sat nye billeder ind, som er 100% skarpe. 

Mht. Om os siden, skriver vi på den måde fordi vi skriver til vores målgruppe. Vores målgruppe er de unge gutter, og ikke de gamle. 

Haha gangster, det kaldes street couture 

Husk på, at du selv beder om feedback, så du behøver ikke sidde og forsvare dig :) Jeg tror ikke der er nogen der direkte angriber dig, men at komme med noget konstruktivt. Vi er en pæn del unge mennesker herinde, som kunne være potentielle kunder (det er alle vel?), så hvis du gerne vil være en god ambassadør for dit mærke, så tager du al kritik til dig.

Siden virker rodet og er fyldt med stavefejl og tegnsætnings-fejl. Og hvad mener i med dette:

"Når du køber et produkt fra HoodFucked, er du altid sikker på at modtage et produkt i top klasse, både hvad angår design, og kvalitet. Vi udvælger altid den bedste fabrik, med det bedste materialer, og de bedste arbejdere, som arbejder under de bedste forhold. Bedre kvalitet end Louis Vuitton, true shit motherfucker, hos HoodFucked er vi kompromiløse hvad angår kvalitet, og intet er godt nok til os."

Nu skal man aldrig sige aldrig, men i har vel næppe selv været i Fjernøsten og håndplukke jeres fabrikker? Eller medarbejdere? Og hvad med underleverandørerne dertil? Bomuldsplukkerne?

Desuden tjekkede jeg jeres billeder i slideren... i kan jo selvfølgelig have købt dem, men en søgning på Google viste mange lignende billeder på sider med ophavsret til billedet. Her er et eksempel: http://www.jankesnergallery.com/jkgartists/humble-john.html (billedet i øverste række til venstre) Billedet ligger på en side med (C) på indholdet.

Hvis i gerne vil fremstå professionelle, så skal i ind og købe billederne på en billedtjeneste, og så ville jeg nok have nogle varer på forsiden så det er tydeligere hvad man har med at gøre :)

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 15:45

Kent Medom:
Det er meget synd at man skal ind på et underpunkt for at finde shoppen. Gør shoppen en del af hele sitet i stedet for at gemme den væk.

Hej Kent!! 

Mange tak for dit svar, hvad mener du? Shoppen ligger i menuen? Mener du at der skal tilføjes produkter til forsiden? Fx. Nye produkter? 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:56

Det kan godt være at det er mig der har misforstået projektet, men hvis shoppen er selve omdrejningspunktet i firmaet, bør det være denne man lander på som det første på hjemmesiden, og ikke en man skal finde i menuen. Det giver et ekstra klik for kunderne, hvilket bliver en ekstra lang vej før de kommer ud i den sidste ende med en ordre. Jo færre klik for at komme igennem systemet jo bedre.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 16:02

Outsourcer87:

Husk på, at du selv beder om feedback, så du behøver ikke sidde og forsvare dig :) Jeg tror ikke der er nogen der direkte angriber dig, men at komme med noget konstruktivt. Vi er en pæn del unge mennesker herinde, som kunne være potentielle kunder (det er alle vel?), så hvis du gerne vil være en god ambassadør for dit mærke, så tager du al kritik til dig.

Siden virker rodet og er fyldt med stavefejl og tegnsætnings-fejl. Og hvad mener i med dette:

"Når du køber et produkt fra HoodFucked, er du altid sikker på at modtage et produkt i top klasse, både hvad angår design, og kvalitet. Vi udvælger altid den bedste fabrik, med det bedste materialer, og de bedste arbejdere, som arbejder under de bedste forhold. Bedre kvalitet end Louis Vuitton, true shit motherfucker, hos HoodFucked er vi kompromiløse hvad angår kvalitet, og intet er godt nok til os."

Nu skal man aldrig sige aldrig, men i har vel næppe selv været i Fjernøsten og håndplukke jeres fabrikker? Eller medarbejdere? Og hvad med underleverandørerne dertil? Bomuldsplukkerne?

Desuden tjekkede jeg jeres billeder i slideren... i kan jo selvfølgelig have købt dem, men en søgning på Google viste mange lignende billeder på sider med ophavsret til billedet. Her er et eksempel: http://www.jankesnergallery.com/jkgartists/humble-john.html (billedet i øverste række til venstre) Billedet ligger på en side med (C) på indholdet.

Hvis i gerne vil fremstå professionelle, så skal i ind og købe billederne på en billedtjeneste, og så ville jeg nok have nogle varer på forsiden så det er tydeligere hvad man har med at gøre :)

Hej,

Mange tak for dit lange svar :) 

Jeg synes nu godt nok ikke at siden virker rodet, vores mål har været at lave siden så simpel som mulig. Hvorfor mener du at den er rodet? Der er sikkert stavefejl et eller andet sted, det ville derfor være mega rart hvis du udpegede der hvor der var stavefejl, så er det lidt nemmere for mig at rette dem. 

Vi har ikke selv været i østen for at finde fabrikkerne, men vi har været i kontakt med en masse forskellige fabrikker, og modtaget prøver fra dem allesammen på det samme produkt, er derefter valgt den fabrik som var bedst. Så jo vi håndplukker faktisk vores fabrik. 

Det med ophavsret vil jeg tage til mig, og se om jeg kan finde nogle billeder uden copyright :) 

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 16:05

Hej igen Kent, 

Ikke for at tale udenom eller noget, men hvis man kigger på din shop lander man heller ikke på shoppen med det samme, det gør man faktisk ikke ved langt de fleste shops. Mange siger at de giver en ekstra ordre, men hvis kunderne virkelig vil have produkt, skal de sku nok trykke på shop.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:07

Fair nok, det var blot mine input.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)