Husk på, at du selv beder om feedback, så du behøver ikke sidde og forsvare dig :) Jeg tror ikke der er nogen der direkte angriber dig, men at komme med noget konstruktivt. Vi er en pæn del unge mennesker herinde, som kunne være potentielle kunder (det er alle vel?), så hvis du gerne vil være en god ambassadør for dit mærke, så tager du al kritik til dig.
Siden virker rodet og er fyldt med stavefejl og tegnsætnings-fejl. Og hvad mener i med dette:
"Når du køber et produkt fra HoodFucked, er du altid sikker på at modtage et produkt i top klasse, både hvad angår design, og kvalitet. Vi udvælger altid den bedste fabrik, med det bedste materialer, og de bedste arbejdere, som arbejder under de bedste forhold. Bedre kvalitet end Louis Vuitton, true shit motherfucker, hos HoodFucked er vi kompromiløse hvad angår kvalitet, og intet er godt nok til os."
Nu skal man aldrig sige aldrig, men i har vel næppe selv været i Fjernøsten og håndplukke jeres fabrikker? Eller medarbejdere? Og hvad med underleverandørerne dertil? Bomuldsplukkerne?
Desuden tjekkede jeg jeres billeder i slideren... i kan jo selvfølgelig have købt dem, men en søgning på Google viste mange lignende billeder på sider med ophavsret til billedet. Her er et eksempel: http://www.jankesnergallery.com/jkgartists/humble-john.html (billedet i øverste række til venstre) Billedet ligger på en side med (C) på indholdet.
Hvis i gerne vil fremstå professionelle, så skal i ind og købe billederne på en billedtjeneste, og så ville jeg nok have nogle varer på forsiden så det er tydeligere hvad man har med at gøre :)