Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes jeg har gjort alt det rigtige..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter nogle år på bagen som iværksætter endelig haft penge og tid til at få lavet logo, ny hjemmeside osv. Førhen kørte jeg selv mit adwords og betalte utvivlsomt alt for meget pr klik, til gengæld virkede det og jeg lå nr. 1.

Nu hvor andre kører det og hjemmesiden er ny osv har jeg aldrig haft færre henvendelser!

Er der nogle der kan give mig en idé om hvad der er galt?? Det er pænt frustrerende.

Mvh

Kasper Ejersbo

Ejersbo Isolering ApS under omdannelse til A/S

www.ejersboisolering.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Det kan være lidt svært at vurdere uden indblik i din Adwords konto og Analytics konto, men her da nogle ting du kan tjekke op på:

Hvis du kun kører Adwords på søgenetværket, skal din CTR være over 3 % ellers så er dine annoncer ikke relevante nok.

Bruger du mange søgeord med kun et søgeord i? Søgeordssætninger er mere konverterende og derfor bedre at bruge og også nemmere at bortfiltrere irrellevante søgninger ved at bruge søgeordssætninger.

Hvad for nogle søgeord skabte henvendelser tidligere? Hvis du har sat måling op i Analytics burde du kunne se dette og sammenholde de søgeord fra historikken, med de søgeord som du/dit bureau bruger nu?

Hvad er dine søgeords kvalitetsresultat - både beregningen af annoncepositionen samt beregningen af aktuel cpc bliver påvirket af kvalitetsresulatet. Et lavt kvalitetsresultat kræver højere Max CPC bud og højere klikpris. Et søgeord kvalitetsresultat skal være over 5 , mener jeg hvertfald.

Til sidst så er der jo kommet flere annoncører til i Adwords og klikprisen er steget, så dette kan også have indflydelse.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1749
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

info@efterisolernu.dk:
Er der nogle der kan give mig en idé om hvad der er galt?? Det er pænt frustrerende.

Der kan være mange mange grunde til, at du oplever færre henvendelser nu.

Når et design ændres, ændres hele udtrykket og det kan være du har haft et site, der var mere troværdigt og harmonerede bedre med det kunderne ønsker - noget der ser billigt ud og gerne med en håndværker, der virker dygtig og troværdig.

Et ding dong dynamolygte design, er ikke altid godt - så ser i pludselig dyre ud.

Derudover kan der være gået meget tabt i omdesignet. Der kan være røget gode placeringer i Google, som var netop dem, kunderne kom fra.

Hvis jeg var på opgaven ville jeg grave tilbage til før omdesign i din analytics konto og se om der er tabt trafik på søgeord, der måske kunne have leveret de tabte konverteringer. Det kræver dog at du havde analytics på dengang og at den var sat op med målsporing, ellers bliver det noget gætteri ud fra trafikmængden (kan så efterprøves i Adwords og testes)

Eventuelt kune i kigge på designet og få det til at virke mere håndværker agtigt. (f.eks. et billede af jeres team i arbejdstøjet på forsiden)

Det jeg som jyde leder efter, er en håndværker, der ser billig ud og virker som om han rent faktisk gider lave det jeg beder om (til tiden)

Sidst jeg valgte maler til vores andelsboligforening, gik opgaven til den maler, der havde den grimmeste hjemmeside jeg endnu har set - men netop fordi den var grim, var den troværdig og maleren så troværdig ud - han var faktisk ikke den billigste.
(så gad han også kigge på opgaven - hvilket naturligvis også har stor betydning)

Pointe:
Det kan blive for pænt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:
Sidst jeg valgte maler til vores andelsboligforening, gik opgaven til den maler, der havde den grimmeste hjemmeside jeg endnu har set
Wink

Så var det da underligt du ikke kom forbi denne ? Wink

Yes Men ellers enig med dig i dine betragtninger. Der må på sitet godt være lidt "rod" ligesom på "byggepladsen". det må gerne se ud som om der er "travlt".

Håndværker sider med flash og skrappe farver m.m. afskrækker.

Men selvfølgelig kan design, udseende m.m. diskuteres ligesom hvad er en god farve ?

"Vi" skal nok også huske at det ikke er A.P. Møller man kommer ind til. Og hellere ikke forventer. Det var jo en håndværker man skulle have fat i.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 28. Apr 10
Skrevet kl. 06:55

Jeg kan godt se jeres pointe med at det ikke skal blive for slikket.

Jeg mangler helt sikkert billeder på siden for at den bliver vedkommende og giver folk der besøger siden indtryk af hvad jeg er for en gut og ligeså hvad det er for en forretning jeg driver.

Der er selvfølgelig nok en naturlig nedgang i henvendelser her i Januar. Dels fordi det er januar, og fordi dem der kunne komme afsted med det fik isoleret før nytår for at få glæde af håndværkerfradraget.

Desværre har jeg ikke haft analytics på før. Men ja det har været min store bekymring hvor meget det ville betyde overfor google at lave ny side osv. Jeg synes det værste er det der med at man er overladt i andres vold og magt, og bare må stole på at de gør deres bedste. Det er mildest talt noget grænseoverskridende!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:18

info@efterisolernu.dk:
Jeg synes det værste er det der med at man er overladt i andres vold og magt, og bare må stole på at de gør deres bedste. Det er mildest talt noget grænseoverskridende!
Wink

Du kan selv gøre meget ved at læse om SEO, som din side kunne vinde meget på, f.eks. udfyldelse af description. Start med at læse noget af alt det gratis SEO materiale rundt omkring, f.eks. hos den 1 svarende i denne tråd (Jonas Jørgensen), som også på sine sider, blogs m.m., har  gratis SEO guider, hvor du selv kan få en masse gratis tips og tricks. Bl.a. omkring Title - description-meta - H1...H6 m.m.

Så god læsning, det kan ende med du bliver bidt af det. Som det er gået flere andre, som også er startet et sted.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:31

Du kunne starte med at bede det firma som kører din hjemmeside om at fjerne det link til dem selv, som de har placeret nederst på hver eneste side - hvis du da ikke får penge for at det er der.

Med hensyn til adwords, kunne det være at konkurencen bare er blevet større - hvad siger din mavefornemmelse dig om dit marked? Hvad siger Rockwool - de må have en god fornemmelse.

Du mangler i den grad foto og video - hvis du er interesseret kan jeg hjælpe dig med den del til en fordelagtig pris.

Mange hilsner

Michael, tambou.dk

Tilmeldt 28. Apr 10
Skrevet kl. 09:40

Konkurrencen er blevet voldsom. Der er vel snart sagt flere papiruldsisolatører end der er huse der skal isoleres. 

Rockwool er pt meget passive idet de senere på året lancerer et helt nyt koncept. Rockwool er en stor orginasition, men det er dog gået op for dem at de der små irriterende papiruldsfolk vinder markedsandele. Så som noget nyt og fuldstændig uhørt for Rockwool har de netop lagt en særdeles kritisk rapport om papiruld på forsiden af rockwool.dk

Jeg må have lavet nogle billeder og video, og så evt finde en anden til at administrere min adwords.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:07

Hej Kasper

Hvis du selv har adgang til din Adwords( Som du burde haveSmile, der er dog nogle firmaer der kun arbejder med rapporter eller læseadgang) kan du hurtigt finde du af om de er kompetente ved at kigge på nogle af de ting, som jeg nævnte i mit første indlæg.

En tilføjelse til tipsene er at Adwords skal være struktureret . hvis du har 30 søgeord med forskellig mening så skal der efter min mening være 30 annnocegrupper for at kunne målrette annoncerne så meget som muligt.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:47

Jeg har lige hurtigt tjekket din side igennem, og der er desværre nogle helt basale mangler, om de er på alle sider ved jeg ikke men dem jeg lige tjekket var det på, herunder også forsiden.

For mig at se betyder det ihverfal at du mister besøgende fra søgning på google. Om det er dårligere end din forrige side kan jeg selvfølgelig ikke se, men det er ikke godt på den nye.

Og hvis det firma som har lavet hjemmeside for dig ikke har sørget for at alle dine gamle sider blev konverteret så de også kunne findes i det nye design så står du faktisk med en side som google slet ikke kan finde noget på og som google heller ikke får den rette hjælp til at se hvad den handler om. 

Når jeg tjekker din side på google finder google 33 resultater, det er ikke vildt mange men det er selvfølgelig alt efter hvor mange produkter du har.

Det er rigtig ærgeligt at de ikke, for mig at se, har gjort arbejdet ordentlig. Du kan stadig rette op på det, men det kan let koste dig en del måneders trafik da det tager tid før de ændringer slår igennem.

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)