Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13 årig vil prøve med affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer amino'er derude.

jeg er en 13 årig knægt som søger hjælp til opstart af en hjemmeside, hvor jeg vil prøve kræfter med affiliate marketing. selvom jeg har læst meget om det på diverse blogs har jeg svært ved at tage det store skridt, altså starte på hjemmesiden. Derfor søger jeg hjælp/rådgivning fra alle jer amino'er, som jeg håber kan hjælpe mig. Grunden til at jeg gerne vil begive mig ud i dette projekt, er at jeg i lang tid har søgt efter et job, men som jobmarkedet er i øjeblikket er det lettere sagt end gjort. En dag læste jeg så en artikel i avisen om iværksættere, hvor der i høj grad blev beskrevet om hvor hårdt og svært det er, men samtidig var der også en masse gode ting, som at være sin egen chef og tanken om selv at have skabt noget. Bagefter har jeg været meget rundt på nettet, hvor jeg fandt informationer om affiliate marketing, jeg har læst flere artikler på forskellige blogs om at starte en affiliate marketing hjemmeside, men jeg tror jeg behøver lidt mere direkte hjælp fra folk der måske har haft det ligesom mig eller har meget erfaring om affiliate marketing. Jeg tænkte på et tidspunkt også over at starte en webshop med trænings udstyr, men droppede det hurtigt eftersom jeg tror det er en lidt for stor mundfuld for mig (og at jeg nok ikke kan som 13 årig).

Håber i kan komme med lidt hjælp Smile

Vh Jaguwar.

PS. Tak for alle de svar der må komme, og jeg ved godt hvad affiliate marketing er, bare så i ikke behøver at bruge indlæg på at forklare det Smile.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 19:57

Man kan hvad man ville :) 

Til at starte med vil jeg anbefale dig at læse lidt om SEO (Søge maskine optimering) Og om CMS systemet Wordpress..

Du skal være velkommen til at sende mig en mail til mail@simonr.dk hvis du har flere spørgsmål :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:05

Du KAN godt starte en webshop, men en affiliateside er en lidt mindre mundfuld og vil ikke koste dig mere end 100-150 kr/år (Hvis du finder en god ven herinde, som vil hoste for dig, så er det 45 kroner/år, men så skal du også være heldig)

Ligesom Rohde over mig, er jeg en knægt på 15, som startede med min allerførste blogspot-blog som 14-årig, hvor jeg tjente mine første affiliate-kroner. Hvis du gerne vil have lidt hjælp til at komme igang, så smider du mig bare en besked i pm eller på chatten!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:17
Hej med dig.

Det lyder som en super idé du har dig der med affiliate. Jeg er selv 15 år og roder med affiliate og webshops. Du kan til hver en tid kontakte mig på: kasper@toftbraun.dk

Ps. tjek meebox.net ud
De har en super service og er billige!

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)