Tak for dine 5 cents. Det er en idé der ikke er vanvittig kompleks, men som finde i udlandet med en enkelt side der er oversat til dansk, og ellers ikke findes i DK. Men det er sådan set ligegyldigt. Jeg rører ikke idéen (eller andre fra potentielle samarbejdespartnere) før jeg har en klar tilbagemelding om det er ok fra vedkommende. Ved ikke om det er relevant, men min tanke var nu ikke bare at copy/paste, men naturligvis kun tage udgangspunkt i den helt grundlæggende idé, som sagde man "jeg vil lave et socialt netværk hvor man kan mødes med sine venner"... |
Jeg er helt på linie med dem som mener du er ude på et skråplan.
Du skrev på et tidspunkt at ideen ikke var unik. Det er sikkert rigtigt, men det er stadig ham som har sat det sammen, så det virker på en bestemt måde.
Jeg får selv en masse ideer, som jeg desværre endnu ikke har haft økonomi til at udføre. Nogen giver jeg væk, andre holder jeg for mig selv. Dem jeg holder for mig selv er nødvendigvis ikke dem der er flest penge i, men dem som er helt unike.
En af de ideer, som jeg har haft i tankerne, er en ide som jeg kalder "I am dead". Den er meget unik og jeg har skrevet med 2 aminoer, som begge kender ideen fra start til slut. Jeg kan ikke lave den side, men den tjeneste findes ikke på nettet i dag og den ville sikkert kunne blive opkøbt af Google en dag, for flere 100 mio kroner. Alligevel har begge Aminoer, holdt tæt med min ide og til det vil jeg skrive et ord: RESPEKT!
Hvis du respektere dig selv og andre, holder du fingerne fra den anden ide. Hvis du vil have et projekt, så kan du få "I am dead", mod at jeg får 50%, hvis du en dag sælger det.