Jeg har bestilt nogle hjelme hjem, så har endnu ikke nogen endnu. Derfor der ikke er billeder i den kategori.
Mht. kotbetalingslogoerne. Det må jeg undersøge, det har jeg faktisk ikke helt styr på.
Tak for det :)
@ Lars Holm
Tak :) Jeg har faktisk ikke rigtig overvejet ret respontivt design. Det må jeg lige have med i overvejelser i fremtiden :)
@ Ann
"Juridiske adresse" - Det fik jeg lige rettet. Som jeg har skrevet foroven, så er teksterne slet ikke gennemlæst. Det er skrevet meget hurtigt. Jeg skal i de næste par dage gå i dybden med alle teksterne. Tilbudsfanen - Den er jeg igang med at undersøge. Tak for de søde ord, det dejligt at I kan lide designet :)
@ Spetslai Nang
Tak :) Mht. "om os" siden. Som nævnt tidligere, så er jeg godt klar over teksten og de sproglige fejl. Teksterne skal gennemlæses grundigt de næste par dage. - 30 dages returret. Tak for at gøre mig opmærksom på det :) Jeg har valgt at have den på 30 dage, så det får jeg ændret snart på forsiden. - Billeder: Synes ellers jeg har fine billeder på siden,men det skal jeg da være opmærksom på.
@ Ronnie Gejl Tak skal du ha' :) Dejligt at se vi også har fightere her på amino! Ja du har ret, der er en masse billige udbydere i England. Spørgsmålet er fx. hvor sikre siderne er. Den hjemmeside du nævner, har i hvert fald ikke gode anmeldelser på nettet. Køber du hos os, så lover vi en super service, hurtig og sikker levering. Ser man på de store og sikre shops i england, så er der faktisk ikke så stor forskel på deres og vores priser :)
@ John Tak!
Igen vil jeg takke jer alle. Jeg sætter pris på jeres hjælp.
Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk