Synes det ser rigtig godt ud, rigtig flot forside. Navigering på siden er også rigtig nem og man bliver ikke overrasket over hvor man lander når man trykke rpå en kategori og det kan jeg rigtig godt lide. Shoppen ser prof ud og er helt klart troværdig.
Ude i venstre fane har i en boks der hedder "Championssport Garantere" Det synes jeg godt i kunne gøre bedre event med nogle store flotte ikoner og nem og flot skrift til eller noget i den stil. Lige nu ser det hvert fald lidt sløret ud.
Under jeres menu har i "tilbud" Men jeg får desværre ikke noget indhold frem. (ved ikke om det er fordi i ikke har fået skrevet noget der i nu selvfølgelig, men meget godt at vide for jer synes jeg :-D)
Men en flot shop som i godt kan være bekendt efter min mening. Fortsæt det gode arbejde og held og lykke med det hele :)
fx. giver du 30 returet ind på om os, og 14 dage på forsiden.
Du roder dig, ud i noget skidt og lange sætninger. dette vil blot forvirre dine kunder. Keep it simpel. Som fx. din "reklamation" sektion; hvor fru og herre danmark vil fatte, hat og briller af. skriv noget simpelt, kort og godt.
hvis du vil have succes, så skaf dig flere og bedre billeder. Billederne er det eneste muligheden for at kunden kan vurdere dit produkt.
Men sig mig en ting: Nu dyrker jeg selv kampboksning, og de fleste i den branche er begyndt at få øjnene op for hvor billigt man kan få bokseudstyr hvis man bestiller fra England, og det jeg bare vil spørge dig om, er hvorfor man skal bestille i din shop frem for f.eks. boxfituk.com.