Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på helt ny webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer,

Så er Championsport.dk klar (sådan ca.)
Championsport er et firma, der sælger kampsportsudstyr.

Der mangler fortsat redigering af tekster hist og pist.
Vi er nu nået frem til slutfasen, og det kunne derfor være rart med noget ris og ros.

Hvad synes I om siden? Mangler der noget? Hvad kunne gøres bedre? Føles den troværdig?

Håber der er en masse feedback! :)

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 15:16

Hej!

Synes det ser rigtig godt ud, rigtig flot forside. Navigering på siden er også rigtig nem og man bliver ikke overrasket over hvor man lander når man trykke rpå en kategori og det kan jeg rigtig godt lide. Shoppen ser prof ud og er helt klart troværdig.

Ude i venstre fane har i en boks der hedder "Championssport Garantere" Det synes jeg godt i kunne gøre bedre event med nogle store flotte ikoner og nem og flot skrift til eller noget i den stil. Lige nu ser det hvert fald lidt sløret ud.

Under jeres menu har i "tilbud" Men jeg får desværre ikke noget indhold frem. (ved ikke om det er fordi i ikke har fået skrevet noget der i nu selvfølgelig, men meget godt at vide for jer synes jeg :-D)

Men en flot shop som i godt kan være bekendt efter min mening. Fortsæt det gode arbejde og held og lykke med det hele :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:20

Under "beskyttele" mangler der billede på hjelme.

Jeg mener ikke at I må ændre kortbetalingslogoerne. Kan se at du har fritlagt Visa. Jeg er dog ikke helt sikker.

Ellers synes jeg det er en fornuftig webshop. Kan godt lide farverne og brugervenligheden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:26

Det ser ganske fint ud. Jeg har kun ét spørgsmål. Hvorfor ikke et respontivt design? Flere og flere foretager jo køb fra tablets, smartphones osv.

Venlig hilsen
Lars Holm - LH Media 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 15:44

Det ser godt ud!

Under kontakt os, står ''jurdisk'' adresse. Det ville jeg lige få rettet ;)

Jeg ville vælge at gå teksterne igennem og få rettet småfejl som manglende ''r'' i nutid, manglende tegnsætning i nogle sætninger, stavefejl m.m.

Under tilbudsfanen får jeg en 404 fejl.

Udover det, synes jeg designet er super, super fedt - og jeg tror det taler nøjagtigt på den rigtige måde til folk. Sejt!

Ann

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 19:33

Hey

Der er mange fejl på din "om os"

fx. giver du 30 returet ind på om os, og 14 dage på forsiden.

Du roder dig, ud i noget skidt og lange sætninger. dette vil blot forvirre dine kunder. Keep it simpel. Som fx. din "reklamation" sektion; hvor fru og herre danmark vil fatte, hat og briller af. skriv noget simpelt, kort og godt.

hvis du vil have succes, så skaf dig flere og bedre billeder. Billederne er det eneste muligheden for at kunden kan vurdere dit produkt.

Ser ellers generlt godt ud :)

mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:40

Det er da en meget flot shop.

Men sig mig en ting:
Nu dyrker jeg selv kampboksning, og de fleste i den branche er begyndt at få øjnene op for hvor billigt man kan få bokseudstyr hvis man bestiller fra England, og det jeg bare vil spørge dig om, er hvorfor man skal bestille i din shop frem for f.eks. boxfituk.com.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 50
Fra  Rosenvang Trading Skrevet kl. 19:43

Hej 

jeg synes at det ser rigtig godt ud:-) fede farver

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 20:12

@ Marc C

Tusind tak :)
Mht. Championsport garantere. Så er jeg obs på det, og skal også have lavet det om, så det ser lidt pænere ud :)

- Tilbudssiden 
Ja det er noteret, skal lige have det rettet :D

Tak for det igen.

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 20:14

Så gætter jeg på at det bliver et ikke-responsivt design ;)

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)