Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer!

Nu kommer der lige endnu en "feedback-tråd". Denne gang handler det om min hjemmeside, som før har fået feedback her på siden.

Nu er siden efterhånden blevet lidt ældre, har mistet et par placeringer på Google, grundet for lidt linkbuilding.

Men vil gerne have feedback, og idéer til linkbuilding til siden.

Målet er en indtægt på 200,00 kr. om måneden.

Siden det drejer sig om er www.voks-siden.dk

Skriv gerne muligheder for linkbuilding. - ser meget frem til at høre jeres ideer

.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:30

Jonathan Hansen:
Målet er en indtægt på 200,00 kr. om måneden.

Altså du søger en måde at linkbuilde din side på for 200kr ? eller er det dig der skal optimere selv og så er målet at du ender med at tjene 200kr om måneden ?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:36

Hej!

Synes at din side ser lidt "kedelig" ud, den er meget tør og ikke så meget at kigge på. Din målgruppe er folk der køber voks, hvilket primært nok er unge, derfor synes jeg den skal sættes i et lidt højere gear så den kommer til at se mere interessant ud.

På din "produkt sider" med det, mener jeg de sider hvor du linker videre fra. Er forhandler navnet meget småt og kunne være godt med enten større skrift eller måske et logo fra butikken, det vil også sætte nogle flere farver på siden og gøre den spændene.

Synes du har gjort det godt med tekst og det at linke frem og tilbage mellem dine sider. Men teksten bliver lidt dominerende og virker meget tung. Nogle billeder og farver kunne måske ændre på dette.

Det var hvad jeg lige havde at komme med, håber selvfølgelig at du kan bruge det til noget!
-Alt held og lykke herfra.

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:36

TomN:
dig der skal optimere selv og så er målet at du ender med at tjene 200kr om måneden ?
Det er målet.

.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:49

Ok.

Skriv flere artikler om emnet voks... der er forskellige typer voks, og som overstående siger skriv til unge mennesker.

Du kan bruge denne artikel her om søgeordsværktøj, jeg har skrevet til at se hvordan du søger på søgeord til dine artikler.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:02

Jonathan Hansen:
Skriv gerne muligheder for linkbuilding. - ser meget frem til at høre jeres ideer

Hej Jonathan,

Jeg har sendt en PM til dig.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)