Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Småkager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes selv jeg sidder med en god ide til det danske/udenlanske småkage marked, ved præcis hvad det er jeg vil lave/producere og har ikke kunne google mig til noget der bare minder om det meeen...

hvordan kommer man igang men ens ide? og kan ens ide blive for dyr og komme igenag med? 

Ved opstart af en fødevarevirksomhed kan jeg læse mig frem til der er mange regler der skal være på plads både hvad angår fremstilling, mærkning og alt det anden og kan så også godt regne ud det kan blive dyrt at opstarte og skaffe finanserne til det.

Skal man istædet snakke med en virksomhed der i forvejen producere eller snakke med den lokale startvækst der er i kommunen og er der i så fald noget man lige skal overveje inden man tager en snak omkring ens ide?

Håber der er nogle der vil komme med nogle gode råd..  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:54

Det vil helt klart være lettest for dig, at tage fat i fx Toms eller anden slags producent og præsentere din ide.. Du skal selvfølgelig lave en NDA med dem inden du præsenterer din ide!

Hvis du selv skal producere, så kommer du simpelthen ikke i gang.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 12:36

Jeg ville tage fat i en Italiensk eller anden udenlandsk kvalitets producent som kan lave OEM produkter til dig.  ( produkter med dit eget brand navn på)

men husk at det typsik er mængden du skal købe - der bestemmer de aftaler du kan indgå med en fødevare producent.

Jeg er ikke tilhænger af at kontakte TOMS da de ikke i forvejen producerer for andre virksomheder.
Derudover kræver de jo måske en speciel maskine / eller form"" der kan lave netop lige dit produkt. og den slags koster. 

beregn hvor mange penge du har til at opstarte iden du går igang. og ellers kan jeg anbefale at du tager kontakt til en god producent i udlandet der har forskellige produkter i forven. og måske vil de være med..

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 15:15

Det er helt sikkert en dyr fornøjelse at producere fødevarer i DK. Støvring Bolcher ( som også laver småkager mv) flytter deres produktion til Polen. Det er der efterhånden mange fødevareproducenter som gør.
Bare husk, at selvom du ikke producerer men importerer og markedsfører fødevarer, så kommer du ikke udenom FVST og regler.

Held og Lykke

Mvh Kristina Ekman-Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)