Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øl, vin og sodavand - No sale, no pay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger en der kan stille øl, vin og sodavand til rådighed til et arrangement, jeg skal arrangere.

Da likviditeten ikke er til at købe alt ind af det hele, så ville jeg høre, om der er nogen, der kan tilbyde øl, vin og sodavand, hvor vi afregner alt efter hvor meget vi får solgt?

Eks. - Der bliver stillet 10 kasser øl til rådighed. Vi sælger hvad der svarer til 5 kasser. Vi betaler for de 5 kasser, og returnere de øvrige 5, der ikke er solgt. Altså betaler vi, for det vi sælger, og returnerer resten.

Er der nogen, der tilbyder dette?

Mvh,
Sander 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:22

Sådan aftale plejer man at kunne lave med alle foreetninger. Føtex. Fakta etc

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:23

Jeg ville tro du skal ha fat i en mindre og selvstændig købmand/kiosker der vil tage besværet (med mindre vi taler om 1000 mennesker der skal beværtes) - betale for det hele mod ret til allerede dagen efter at returnere det ubrugte. Det kunne man i alle fald sagtens tidligere, men ting er jo mere automatiseret idag. Jeg tror ikke du kommer frem med det uden at betale alt først og få penge igen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 12:01

Hej Sander

Sådan en aftale vil du helt sikkert kunne få i hus med dit lokale supermarked - du kan f.eks. sende mail til din lokale SuperBrugsen eller SuperBest - mange SuperBrugsen butikker er selvstændige lige som SuperBest, og har derfor mere personale og mere tid.

Dog får du nok ikke lov til at købe på "kredit" - men politiken i de fleste supermarkeder er at alt uåbnet øl, vin og vand tages retur. Bare gør dig selv den tjeneste at tæl det op og skriv ned på en liste hvad der er tilbage - så skal den stakkels flaskedreng ikke stå og tælle op i hundrede år, og du er også sikker på at få det rigtige beløb retur :)

Alternativt har du sikkert et øl/vand depot i din by, som kører ud med drikkevarerne til jer, men så snakker vi helt andre priser.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:07

Sander:
Er der nogen, der tilbyder dette?

Prøv at kontakt Anders fra Sodavands Kompagniet ved ikke om han kan hjælpe, han er meget fornuftig ...

/allan

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:19

Sander, jeg kan hjælpe dig med sodavand, afhængig af mængden - men forhandler ikke øl/vin.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)