Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usynlig i Google - hvorfor?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved ikke meget om, hvordan google fungerer -
Burde man ikke altid kunne finde sin hjemmeside, hvis man søger på siden URL?

Jeg har denne side www.solcelleangivelse.dk, som efterhånden har været online i 2-3 uger, og den er fuldstændig usynlig - udover Adwords.

Er der noget jeg har overset?

Mvh. Martin

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 08:51

Hej Martin,
På hvilke ord ville du regne med at være synlig?

Rasmus

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:04

Martin Kyhl Johansen:
Er der noget jeg har overset?

Hej Martin

Jeg er ikke en haj til at lure hvad der kan være galt, i forhold til indeksering/ placering af dit site på Google, dog syntes jeg ikke at have set nogle andre websites, hvor der i overskrift samt kildetekst står tegn som noget af det første, jeg forstiller mig at Google ikke helt kan læse tegnene, hvilket vil give en dårlig placering, selvfølgelig kommer det jo også an på de søgeord man gerne vil findes på, og hvor hård konkurrencen er på de pågældende søgeord.

Du kan evt. prøve at bruge free google monitor, med de søgeord du vil findes på, og se hvordan dit site er placeret, den bruger jeg selv meget Smile

Rigtig god dag til dig!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:17
Hej Martin,

Det er fordi dit site slet ikke er indekseret af Google. Hvilket *sandsynligvis* skyldes, at du ikke har nogen indgående links til sitet ( jeg siger *sandsynligvis*, fordi jeg ikke har tjekket det nærmere).

Du kan se, om dit site er indekseret ved at skrive site:www.energiangivelse.dk i Google søgefeltet. Google vil så vise de indekserede sider.

Du skal altså have dig nogle indgående links. Og første skridt er taget med det link, du har lavet i denne tråd.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 10:07

Hej Martin.

Kan det tænkes at da siden blev bygget at, der er blevet lagt en blocker ind?
Jeg havde det samme da jeg byggede min. Det var nemlig et råd jeg fik fra nogle, fordi jeg brugte en template. Ved brug af template skifter man jo en masse indhold på kort tid. Det er google vidst ikke så glad for.

Den blocker har jeg så slettet, efter mit site er færdigt. Jeg har endda ingen landing-pages, da min hjemmeside er lidt anderledes end andre.

Jeg håber svaret var nyttigt.

Venlig hilsen
Lars Holm - LH Media 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 11:40

Lyder interessant med denne "blocker" - hvordan kan jeg finde den / slette den? Vi har netop brugt et template fra one.com.

Mvh. Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 11:55

Er det et template som så er lagt op i DW og kodet videre derfra? For så ligger den formentlig som et dokument der hedder Robot.txt . Det havde jeg ved min. Slettede den og blev så synlig på google efter 1 døgn cirka

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 11:58

Har du opsat din Webmaster Tools hos Google? Den kan du linke sammen med Google Analytics som du har sat op.

Når site:http://www.solcelleangivelse.dk/ ikke giver noget resultat, så er det ofte ikke bare grundet mangel på links, men muligvis en blokering via: Robots.txt/.htaccess

Eller også er dit site blevet "penalized" af Google. Dette kan være at dit site ikke har overholdt deres retningslinjer. I det tilfælde, må du meget gerne kontakte mig så vil jeg gerne se på det. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:16

Siden ser ikke ud til at være spærret for crawling. Og da sitet kun har været online i 2-3 uger, er der stadig stor sandsynlighed for, at det simpelthen bare er nogle links der skal til.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)