Hej Amino'er |
Hej Martin,
På hvilke ord ville du regne med at være synlig?
Rasmus
Hej Amino'er |
Hej Martin, Rasmus |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Hej Martin Jeg er ikke en haj til at lure hvad der kan være galt, i forhold til indeksering/ placering af dit site på Google, dog syntes jeg ikke at have set nogle andre websites, hvor der i overskrift samt kildetekst står tegn som noget af det første, jeg forstiller mig at Google ikke helt kan læse tegnene, hvilket vil give en dårlig placering, selvfølgelig kommer det jo også an på de søgeord man gerne vil findes på, og hvor hård konkurrencen er på de pågældende søgeord. Du kan evt. prøve at bruge free google monitor, med de søgeord du vil findes på, og se hvordan dit site er placeret, den bruger jeg selv meget Rigtig god dag til dig! Med venlig hilsen Cher Pedersen |
Det er fordi dit site slet ikke er indekseret af Google. Hvilket *sandsynligvis* skyldes, at du ikke har nogen indgående links til sitet ( jeg siger *sandsynligvis*, fordi jeg ikke har tjekket det nærmere). Du kan se, om dit site er indekseret ved at skrive site:www.energiangivelse.dk i Google søgefeltet. Google vil så vise de indekserede sider. Du skal altså have dig nogle indgående links. Og første skridt er taget med det link, du har lavet i denne tråd. dbh Kenneth |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hej Martin. Kan det tænkes at da siden blev bygget at, der er blevet lagt en blocker ind? Den blocker har jeg så slettet, efter mit site er færdigt. Jeg har endda ingen landing-pages, da min hjemmeside er lidt anderledes end andre. Jeg håber svaret var nyttigt. Venlig hilsen |
Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation
Lyder interessant med denne "blocker" - hvordan kan jeg finde den / slette den? Vi har netop brugt et template fra one.com. |
Er det et template som så er lagt op i DW og kodet videre derfra? For så ligger den formentlig som et dokument der hedder Robot.txt . Det havde jeg ved min. Slettede den og blev så synlig på google efter 1 døgn cirka |
Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation
Har du opsat din Webmaster Tools hos Google? Den kan du linke sammen med Google Analytics som du har sat op. Når site:http://www.solcelleangivelse.dk/ ikke giver noget resultat, så er det ofte ikke bare grundet mangel på links, men muligvis en blokering via: Robots.txt/.htaccess Eller også er dit site blevet "penalized" af Google. Dette kan være at dit site ikke har overholdt deres retningslinjer. I det tilfælde, må du meget gerne kontakte mig så vil jeg gerne se på det. |
Siden ser ikke ud til at være spærret for crawling. Og da sitet kun har været online i 2-3 uger, er der stadig stor sandsynlighed for, at det simpelthen bare er nogle links der skal til. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk