Du skriver, at du har din målgruppe: Folk bag skærmen!
- Men det er jo ikke en decideret målgruppe.. Det er blot periferien, hvori din målgruppe befinder sig.
Så du skal kende din egen målgruppe ordenligt, før du kan målrette din markedsføring ordenligt.
Overvej alder, køn, geografi, livsstil, livscyklus, bolig situation, civil status, osv.. Før du selv kender din eksakte målgruppe, er det umuligt at lave en god og målrettet markedsføring.
- God fornøjelse! :)
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Hvem er din målgruppe så? Hvad er det som, du vil have hr. & fru danmark til at se? Skal det være igennem en tekst annonce, video eller måske et form for podcast af en radio reklame?
Der findes et utal af løsninger, hvor nogen af dem vil være bedre end andre
Jeg beklager, men du skal nok læse den kapitel om målgruppe igen, for det er tydeligt at du ikke har forstået andet end definitionen af ordet.
Målgruppen laver du for at lave en målgruppe strategi og dermed lave strategi for hvad du skal fortage dig.
Når du siger folk bag skærmen, så lyder det som den strategi 7 /11 bruger. Uden at kende dit produkt eller budget kan jeg godt fortælle dig at du ikke vil magte opgaven.
Jeg beklager, men du skal nok læse den kapitel om målgruppe igen, for det er tydeligt at du ikke har forstået andet end definitionen af ordet.
Målgruppen laver du for at lave en målgruppe strategi og dermed lave strategi for hvad du skal fortage dig.
Når du siger folk bag skærmen, så lyder det som den strategi 7 /11 bruger. Uden at kende dit produkt eller budget kan jeg godt fortælle dig at du ikke vil magte opgaven.
Nu håber jeg ikke at du tager det her personligt.
Mvh Spetslai Nang
Nu siger hun jo ikke at hendes målgruppe er ALLE dem bag skærmen. Hun siger bare at hendes nok mere specifikke målgruppe, alle befinder(!!) sig bag skærmen. Derfor kan hun jo godt have en smallere målgruppe.
Nu siger hun jo ikke at hendes målgruppe er ALLE dem bag skærmen. Hun siger bare at hendes nok mere specifikke målgruppe, alle befinder(!!) sig bag skærmen. Derfor kan hun jo godt have en smallere målgruppe.
Kan sagtens være at jeg har misforstået noget :) Det har nu også været ment som konstruktivt kritik. Så håber ikke, at nogen eller Svede A har taget det som offence :)