Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første hjemmeside med adsense, annoce-problemer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 35
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, jeg har nu oprettet min første hjemmeside med adsense reklamer - jeg håber jeg kan opnå nogle erfaringer igennem arbejdet så jeg på sigt kan komme videre.

Men nu til problemet, jeg synes ikke umiddelbart at mine adsenses reklamer altid passer, har i nogen idé til hvordan jeg kan rode bod på dette?

Hjemmesiden det drejer sig om er www.slankekurkostplan.dk i må meget gerne sige til hvis det er helt af h til.

På forhånd tak.

Mvh Mark

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 21:14

Lige et spørgsmål mere, jeg skal til at have nogle affiliatelinks ind på min hjemmeside, men hvordan kan jeg vælge et eksakt produkt? forstår ikke helt dette :

Vejledning: Brug dette tekstlink hvis du vil linke til et bestemt produkt hos annoncøren.
Udskift teksten BUTIKSLINK med linket til produktet, som typisk starter med http://xxxx/shop/ (VIGTIGT: Linket skal indeholder Tracead delen for at tracking virker). Udskift teksten PRODUKT med tekst der er relevant for produktet, f.eks. køb X her.

Jeg har prøvet at følge denne vejledning, og har smidt et butiks link ind efterfølgende, men når jeg så prøver linket så virker skidtet ikke :(

Mit første projekt www.slankekurkostplan.dk, Har du spørgsmål til sund kost så kontakt mig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:44

Siden er meget enkel - måske FOR enkel? :) Din forside måtte gerne rumme et par spændende overskrifter, noget som vækker nysgerrigheden hos det publikum du forhåbentlig får ind på siden, som gerne vil tabe sig. Måske skulle du tage et godt billede af dig selv NU, hvor du står med siden til, så man kan sammenligne bedre med FØR-billedet, og så lave det til en del af dit logo? Det giver dig i hvertfald helt sikkert troværdighed. Få dit navn op også, så folk kan se hvem du er.

Sådan som jeg forstår det med AdSense, så lægger scriptet en cookie på ens computer, som løbende analyserer ens browserhistorik. Derfor vil man nogen gange få vist reklamer der måske ikke er relevante for siden, men for ens browserhistorik.

HUSK at lave en PRIVACY POLICY, der forklarer brugen af cookies osv. på din hjemmeside, Google bryder sig så vidt jeg har lært ikke om sider der ikke har sådan en - du risikerer at ryge ud af AdSense.

Hvor får du dine affiliate annoncer fra? Hvis det er Parter-Ads udskifter du BUTIKSLINK med adressen til det produkt du vil linke til, og PRODUKT udskifter du med den tekst du vil have vist som link. Du skal selvfølgelig være godkendt som partner på det respektive program før du kan lave henvisninger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  www.slankekurkostplan.dk Skrevet kl. 15:00

Tak for dit gode svar, det er klart nogle ting jeg vil have fokus på fremover. Jeg har netop ved partner-adds. Når jeg indsætter html koden, og ændrer linket så melder den bad-gateway :/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)