Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføje indlæg på Sider i wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Endnu en gang har jeg søgt og søgt på google, men kan ikke rigtige finde noget omkring dette emne på dansk.

Altså vil gerne have eksempelvis 10 sider men med x antal indlæg på hver noget a la det som man kan se her : http://lavdinegenhjemmeside.dk/wordpress-hjemmeside 

og gerne med billede på hvert indlæg så når man er på en af mine sider og finder et spændende indlæg kan man bare klikke på "Læs mere"

Skal man bruge et pluing til dette, eller specielt theme, etc ? 

tak 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:30

Hvis du benytter dig af "kategorier" som sider, sker det helt automatisk.

Måske skal du lige have justeret billedet, men det er kategorier, du skal have fokus på - formentlig kan du finde et fint plugin, til at costumize dine kategorier, så de bliver helt som du gerne vil have.

Mange temaer er faktisk sat op på den måde - så det er kategorierne, der benyttes til menu struktur.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 14:48

hej jonas,

hmm kan se inde på hans side at der ikke er katagorier ude i sidebaren til højre?

Alligevel har han forskellige relaterede emner på hver af hans 4-5 sider.

Kan se når jeg klikker på en af mine katagorier og IKKE selve menu siden , men på en katagori så ja så dukker der flere indlæg op MEN alt tekst på alle indlæg vises og det jo ikke meningen, men derimod kun 4-5 linjer og derefter skal man kunne klikke på læs mere. 

Ved du noget om det ?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:52

Sider i wordpress er ikke lavet til dynamisk indhold, så det er væsentlig bedre at bruge kategorierne som Jonas snakkede om :-)

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 15:17

Hej Kristoffer

Husker jeg rigtig er hans side lavet med wordpress ? så det bør kunne lad sig gøre.. eller ?

Og igen når man går ind på en af mine katagorier, så ganske rigtig viser den de indlæg der tilknyttet katagorien, MEN den viser hele teksten på alle indlæg.. og ikke bare en 4-5 linjer også evt et "læs mere" knap.

hvad kan jeg gøre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

Mojgan:

og ikke bare en 4-5 linjer også evt et "læs mere" knap.

hvad kan jeg gøre?

Du kan også selv gøre sådan, så der kommer 'læs-mere'-knappen frem. Der hvor du skriver din WordPress tekst (editoren), er der et tegn, som hedder ''more''. Placere ''more''-tegnet efter 4-5 linjer inde i teksten (eller hvor du vil have knappen skal komme frem.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 15:41

Mojgan:

Og igen når man går ind på en af mine katagorier, så ganske rigtig viser den de indlæg der tilknyttet katagorien, MEN den viser hele teksten på alle indlæg.. og ikke bare en 4-5 linjer også evt et "læs mere" knap.

hvad kan jeg gøre?

Inde i WP-admin trykker du på Indstillinger, Læsning, og sætter hak i Resume. Hvis jeg forstår dig korrekt.

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 16:00

Tak til jer alle sammen...Fandt ud af det på en anden måde. Men tak

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 16:17

Det er god stil lige at skrive, hvad du fandt som løsning så andre også kan nyde gavn af det, hvis de finder denne tråd i en søgen efter en løsning på samme problemstilling. :)

Tilmeldt 25. Jan 13
Skrevet kl. 11:04

MSkovmose:
Det er god stil lige at skrive, hvad du fandt som løsning så andre også kan nyde gavn af det

Faldt mig ikke lige ind, men det meget enkelt, valgte et andet WP theme, altså Arras themet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)