Kære Aminovenner, |
Hej Alexander,
Det kan vi hjælpe med - ring / mail gerne yderligere detaljer. Sox fx. antal, ønsket kvalitet og type, hvad leverer du af filer etc.
MVH Bjarne
GET LABELS ApS
Kære Aminovenner, |
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
Hej Alexander, Det kan vi hjælpe med - ring / mail gerne yderligere detaljer. Sox fx. antal, ønsket kvalitet og type, hvad leverer du af filer etc. MVH Bjarne GET LABELS ApS |
MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS
Det kan Thomas Reberholt fra Tex-tryk helt sikkert også hjælpe med. Jeg var i Aalborg i sidste uge og se bl.a. hans maskiner og produktionsareal - der er tale om ret heftige sager.. :-) Find ham her: http://tex-tryk.dk/ og http://www.amino.dk/tex-tryk |
Hej Det vil jeg bestemt kunne lave for dig :) 98101088 info@tex-tryk.dk |
Hej Thomas, Jeg har sendt dig en mail. Med venlig hilsen, Alexander |
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
Du kan også bruge www.spreadshirt.dk. Jeg har ikke selv prøvet det, men de skulle levere til overkommelige priser og i god kvalitet. |
Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk
Pas på med spreadshirt, har engang modtaget noget i "MEGET" dårlig kvalitet... ;) |
Hej Alexander. Alt efter antal har vi hurtig levering af standard Tshirts med tryk i 4 farver til en billigere pris. vi producerer i EU og Indien. leverings tid er fra 7 dage-3 uger Du kan fange os på: projects@visual-id.dk 53347904 Med venlig hilsen Claudio |
visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904
Har sendt dig en mail Claudio. Med venlig hilsen, Alexander |
Jeg kan også kun sige god for Thomas kvalitet og service - tingene kører som smurt hver eneste gang, og leveringen kan ske MEGET hurtigt hvis man beder om det. - Emil |