Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iOS App - Har 20.000,- til udvikling

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Har 20.000 jeg godt kunne tænke mig at prøve at bruge på en app, normalt arbejder jeg med websites og har faktisk altid haft succes med det, men vil gerne prøve noget nyt og nu står jeg med de 20.000 her, som jeg godt kunne tænke mig at prøve af.

Har nogle forskellige idéer, men det ikke rigtig fordi jeg tror på dem, så det spiller jo ikke helt, måske har du en idé, som man kunne købe og få udviklet færdig - Jeg ved hvor jeg vil hen af og hvilken genre, så måske man kunne man kunne mødes på midten og få et ordenligt resultat ud af det.

Lad mig høre, om ikke andet, så tilføj min skype - så kan jeg altid kontakte dig, hvis jeg skulle komme på den succesfulde idé ;-)

Ps, det jeg søger er nok en form for freelancer, studerende eller lignende. Ikke en som nærmest skal have de 20.000 for at starte computeren op, smil.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:08

Jeg kan anbefale dig at gå til elance.com eller freelancer.com, og outsouce din opgave til andre lande, og få bedre kvalitet til mindre penge.

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:22

Bedre kvalitet er langt fra min erfaring med outsourcing af udviklingsopgaver, tværtimod.
Når man skræddersyer udvikling er det vigtigt at benytte state of the art standarder, veldokumentere sin kode samt udviklingsprocess, og sørge for at benytte de mest hensigtsmæssige designmønstre i dag.
Det er ikke min erfaring at dette altid finder sted ved outsourcet udvikling.

Man skal huske på at det SKAL være muligt senere hen at videreudvikle på produktet, også for andre udviklere som ikke har identisk tankegang med de første der udviklede det.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:22

Hej

Mange tak, det vil jeg kigge nærmere på :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:31

Kan jeg sagtens følge dig i, men jeg fortrækker nu også en dansk udvikler - da mit engelske ikke er det skarpeste mht forklaring af sådanne ting :-)

Rasmus Knudsen:

Bedre kvalitet er langt fra min erfaring med outsourcing af udviklingsopgaver, tværtimod.
Når man skræddersyer udvikling er det vigtigt at benytte state of the art standarder, veldokumentere sin kode samt udviklingsprocess, og sørge for at benytte de mest hensigtsmæssige designmønstre i dag.

Man skal huske på at det SKAL være muligt senere hen at videreudvikle på produktet, også for andre udviklere som ikke har identisk tankegang med de første der udviklede det.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 11:38

Rasmus Knudsen:

Det jeg mener med mit svar er sådan set bare at man kan få den samme kvalitet men betale mindre, og ofte også få ordren leveret hurtigere.
Jeg har gode erfaringer med outsourcing, og hvis du ikke har haft det, er det måske dig selv der har dummet sig?

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:44

Måske er der blot forskel på vores definition af kvalitet.
Jeg er selv meget teknisk anlagt, og har brug for kvalitet i den tekniske del af et projekt, og ikke bare produktets færdige forbrugerstadie.

Man kan selvfølgelig også være heldig eller uheldig i mange tilfælde.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 11:50

Rasmus Knudsen:

Måske er der blot forskel på vores definition af kvalitet.
Jeg er selv meget teknisk anlagt, og har brug for kvalitet i den tekniske del af et projekt, og ikke bare produktets færdige forbrugerstadie.

Man kan selvfølgelig også være heldig eller uheldig i mange tilfælde.

Ja, men det kan en kinesisk programmør da ofte klare ligeså godt som en dansk programmør.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 13:54

Ingen freelancers med erfaring for iOS? (prøver freelance sektionen på amino også) 

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Chris Hjorth Creations Skrevet kl. 15:09

Jeg er freelancer og arbejder med iOS, både native og web. Jeg ville starte med at finde ud af lige præcist hvad det skal være for en app før der bliver taget en beslutning om det skal være native (iOS), hybrid eller en webapp. Send en mail til contact@chrishjorth.com og fortæl mere om hvad du forestiller dig, så kan jeg hjælpe dig med at tage den rigtige beslutning og eventuelt give dig et bud på hvad det vil koste at designe og udvikle appen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)