Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke færdig webshop sælges! Byd! :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Lasse Lykke:

Det er en shop, dog fungere den ikke 100% og bygget op i magento som er et shop system.

Det er der ikke, men har nogle bud, hvor der næsten med 100% kan findes noget, dog vil jeg ikke love noget, da jeg ikke har en fast aftale :)

Jeg er ked af at sige det. - men du får langt mere magento webshop i vores "store" magento hosting pakke.

  • Valg frit design imellem vore 5 magento design pakker. (Responsive Design)
  • Varnish Extension & Caching.
  • GoMage LightCheckout
  • Quickpay Betalingsgateway (Inklusiv egen konto)
  • max 16 webshops pr server. (32kerner, 64GB mem, SSD RAID, Intel XEON)
    • Svarer til 2kerner & 4GB memory pr. magento webshop. 
  • 12 timers Magento Udvikling/Support årligt

PRIS: 12.000,00 ex. moms / Årligt.

Så skal du faktisk bare oprette dine produkter og sørge for en indløsnings aftale hos enten, Nets/Teller, Euroline, Swedbank. Hvilket vi iøvrigt også hjælper med.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, men nu forventer jeg hellere ikke mere end 500-1000,- kr :)

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Alle os der laver webshops kan da godt gå i gang med en tilbudsafgivning i Lasse's tråd, men det er vel næppe derfor han har oprettet den :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil give dig 100kr for domænet. Det er en fordobling af din investering. Resten er jo ikke en femmer værd.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nils:

Lasse Lykke:

Det er en shop, dog fungere den ikke 100% og bygget op i magento som er et shop system.

Det er der ikke, men har nogle bud, hvor der næsten med 100% kan findes noget, dog vil jeg ikke love noget, da jeg ikke har en fast aftale :)

Jeg er ked af at sige det. - men du får langt mere magento webshop i vores "store" magento hosting pakke.

  • Valg frit design imellem vore 5 magento design pakker. (Responsive Design)
  • Varnish Extension & Caching.
  • GoMage LightCheckout
  • Quickpay Betalingsgateway (Inklusiv egen konto)
  • max 16 webshops pr server. (32kerner, 64GB mem, SSD RAID, Intel XEON)
    • Svarer til 2kerner & 4GB memory pr. magento webshop. 
  • 12 timers Magento Udvikling/Support årligt

PRIS: 12.000,00 ex. moms / Årligt.

Så skal du faktisk bare oprette dine produkter og sørge for en indløsnings aftale hos enten, Nets/Teller, Euroline, Swedbank. Hvilket vi iøvrigt også hjælper med.



Du burde være ked af din kapring af mandens tråd, med dit eget tilbud...totalt dårlig stil...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer Broholm:

Jeg vil give dig 100kr for domænet. Det er en fordobling af din investering. Resten er jo ikke en femmer værd.



Hvad er det for en smart kommentar ? ... du aner da ikke skid om hvad han har ofret på den shop, eller hvor meget arbejde der er lagt i det? du vurdere hans shop til at være under en femmer værd? ... nu er du lige pludselig shopekspert eller hvad ... ?

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis det er rimlig åbenlyst at han ikke har spenderet særlig meget på den. Der er ingen markedsføring gjort. Der er ingen varer eller leverandør aftaler.

Det der er:

Fint domæne, som der er budt 100 kroner på af Broholm

Et standard tema med en del bugs der skal rettes

Er det dårlig stil at hijacke en salgstråd, hvor kun uerfarene iværksættere vil hoppe på krogen? Sikkert.

Dennis Nielsen -:

Kristoffer Broholm:

Jeg vil give dig 100kr for domænet. Det er en fordobling af din investering. Resten er jo ikke en femmer værd.



Hvad er det for en smart kommentar ? ... du aner da ikke skid om hvad han har ofret på den shop, eller hvor meget arbejde der er lagt i det? du vurdere hans shop til at være under en femmer værd? ... nu er du lige pludselig shopekspert eller hvad ... ?

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus K:

Dennis det er rimlig åbenlyst at han ikke har spenderet særlig meget på den. Der er ingen markedsføring gjort. Der er ingen varer eller leverandør aftaler.

Det der er:

Fint domæne, som der er budt 100 kroner på af Broholm

Et standard tema med en del bugs der skal rettes

Er det dårlig stil at hijacke en salgstråd, hvor kun uerfarene iværksættere vil hoppe på krogen? Sikkert.

Dennis Nielsen -:

Kristoffer Broholm:

Jeg vil give dig 100kr for domænet. Det er en fordobling af din investering. Resten er jo ikke en femmer værd.



Hvad er det for en smart kommentar ? ... du aner da ikke skid om hvad han har ofret på den shop, eller hvor meget arbejde der er lagt i det? du vurdere hans shop til at være under en femmer værd? ... nu er du lige pludselig shopekspert eller hvad ... ?



Manden beder om et bud på sin shop, han nævner ingen pris selv vel? , så er der vel ingen grund til at være nedladende eller ? .... eller er der regler for hvornår det er godt nok, til at man kan indhente et bud ? ... og så mener du det er helt i orden at hijacke mandens tråd, fordi det efter din mening kun er uerfarne som vil hoppe på den? .... er du seriøs nu? ..   den har været oppe og vende utallige gange herinde omkring at hijacke andres tråde med tilbud, og Broholms indlæg er jo kun for at få 2 minutters fame, og måske et klik til hans egen shop...... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil vente måske lidt med at sælge den, kan det være jeg kan finde en køber til dig :)! 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dennis Nielsen -:
Du burde være ked af din kapring af mandens tråd, med dit eget tilbud...totalt dårlig stil...

Du har ret. Point taken!

- Ser lige om jeg kan få lov at rette indlægget.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)