Vi vil gerne få ændret vores check out proces på vores webshop da vi har en del efterladte kurve og regner med at det skyldes pga at check out processen ikke er optimalt nok.
Vi har et par ideér om hvordan det skal se ud, og håber at der er nogen herinde som kan hjælpe med at sætte det nye check out op. Hvis der er nogen andre som har ideer om hvordan det kan gøres bedre vil vi meget gerne høre det.
Kan kontaktes via mail, PM eller via dette her indlæg...
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
Jeg vil nu ikke kalde jeres checkout for one page checkout, da man skal tage valg omkring at man vil handle som gæst eller registreret bruger - yderligere er der 2 steder hvor man kan indtaste fornavn og efternavn?!
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Hvis jeg må give et meget enkelt råd, så gør det meget tydeligere, hvilken knap man skal trykke på for at komme til check-ud i kurv-oversigten. Det tog mig alt for mange sekunder at finde "check ud som gæst" og det er ikke meningen. Ryk den knap op, så du tydeligt kan se den, uden at scrolle først.
Jeg trykkede faktisk på "ok" knappen til rabatkoden fordi jeg ikke havde scrollet, og derfor ikke havde set den anden checkud knap. Find evt lidt inspiration på http://unoliving.com/paris-komb-79850-02-hvid - læg varen i kurven, og så er du der.
Derefter skal du også være indstillet på, at der vil være mange der forlader kurven - sådan er det bare.... Jeg kender ikke til nogle benchmarks, men hvis du kan holde 1/3 af kunderne til køb, så synes jeg det er fint klaret. Nogle klarer sig sikkert bedre.
Du har fuldstændig ret.. Vi har nu efterhånden hørt det samme fra flere bla fra kunder hvor vi skulle hjælpe på vej. Og det holder jo selvfølgelig ikke i længden..
Så hvis du eller en anden som kan hjælpe os med vores check out må i meget gerne henvise.. ;-)
www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online
Jeg kender desværre ikke lige personligt til nogle udviklere der arbejder med prestashop. Jeg ville synes at du kunne tage fat i dem der oprindeligt har lavet din side, og bede dem om at lave designændringer. Jeg tror på at du godt selv kan tegne det op, så det bliver mere effektivt. Ellers er der jo mange konsulentbureauer der gerne vil hjælpe med den slags :)