Jeg vil tro du skal have den player
som de bruger på dr.dk/bonanza eller lign.
Den kan umiddelbart ikke downloades eller kopieres, med mindre man optager udsendelsen i realtime.
Her ville jeg også gerne undgår at mine videoer blev downloadet og uploadet af andre til Youtube ( uploader selv en del af dem, men ikke alle)
Løsning var at sætte en RTMP player op - disse streamer på en special måde og man kan derfor ikke bruge diverse tjenester til at downloade videoen til sin computer...
Men igen, som andre siger - man kan aldrig sikre sig helt - der er altid nogen der finder huller og ønsker at udnytte dem!
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Vi har selv været i samme situation og tidl. undersøgt markedet. I første omgang endte det med, at benytte en egen streaming-video server (WOWZA), det gav os 100% kontrol over dels adgang samt båndbredden (der jo let kan løbe løbsk med videoer) og implementering via egen video player på vores site.
Nu benytter vi istedet Vimeo Pro, som du helt sikkert bør tjekke. Det er den lukkede del af Vimeo videotjenesten, som må benyttes til kommercielle formål og dine videoer fremkommer ikke på det offentlige Vimeo site. Desuden vil du kunne styre, at videoer kun startes fra dit site - dermed burde du været sikret. Desuden er det ret prisbilligt og driftsikkert. Du kan se et par eksempler på vores site.