Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil lave et online-kursus - hvordan sikrer jeg det mod misbrug?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg overvejer i øjeblikket at sælge min indkasttræning (www.throwin.dk) som et internationalt online-kursus.

Løsningen skal være lidt lige som på www.lynda.com - altså, at brugerne køber sig adgang til kursus området ca. en måned.

Der er selvfølgelig nogle der vil gennemføre kurset sammen, selvom det er individuelt, men .....

- Hvad skal jeg gøre for, at sikre mig mod misbrug af min side rent elektronisk? (forhindre at det deles på nettet, ligges på Youtube o.s.v.)

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil tro du skal have den player
som de bruger på dr.dk/bonanza eller lign.
Den kan umiddelbart ikke downloades eller kopieres, med mindre man optager udsendelsen i realtime.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 12:40

Tak for svaret "Glasmager"...

Jeg undersøger lige om det kan være løsningen for mig...

TAK FOR HJÆLPEN Big Smile

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:18

Hej Thomas

Hvordan gik det, fandt du en player til dit projekt?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:08

Hej "Glasmager"

Jeg laver det som et video-område, som man får en kode til når man betaler.

Mit IT-bureau har sørget for video-delen, så jeg satser på at del er i sikre hænder...

De bedste hilsner

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:01

Hej med dig!

Jeg har haft de præcist samme tanker omkring mit site: http://www.nemprogrammering.dk/ 

Her ville jeg også gerne undgår at mine videoer blev downloadet og uploadet af andre til Youtube ( uploader selv en del af dem, men ikke alle)

Løsning var at sætte en RTMP player op - disse streamer på en special måde og man kan derfor ikke bruge diverse tjenester til at downloade videoen til sin computer...

Men igen, som andre siger - man kan aldrig sikre sig helt - der er altid nogen der finder huller og ønsker at udnytte dem!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Gentofte
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Fra  TriGemini Skrevet kl. 18:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Vi har selv været i samme situation og tidl. undersøgt markedet.  I første omgang endte det med, at benytte en egen streaming-video server (WOWZA), det gav os 100% kontrol over dels adgang samt båndbredden (der jo let kan løbe løbsk med videoer) og implementering via egen video player på vores site.

Nu benytter vi istedet Vimeo Pro, som du helt sikkert bør tjekke.  Det er den lukkede del af Vimeo videotjenesten, som må benyttes til kommercielle formål og dine videoer fremkommer ikke på det offentlige Vimeo site.  Desuden vil du kunne styre, at videoer kun startes fra dit site - dermed burde du været sikret.  Desuden er det ret prisbilligt og driftsikkert.   Du kan se et par eksempler på vores site.

Held og lykke med projektet!

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:19

Hej Thomas, 

Hvilket program har du lavet din introduktionsvideo i? Jeg er på udkig efter noget ligende, som er i "motion" hvis du kan sige det. 

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)