Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Loyalty Manager/erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Scannet webshop, og er konverteret fra det gamle nyhedsbrevsmodul til Loyalty Manager. Iflg. deres specifikationer håndterer den og bouncede e-mails - det synes jeg bare ikke, at jeg kan se.

Min mail-liste er bygget op gennem 6 år, og jeg synes det er underligt, at der ikke er en eneste mail-adresse, der bouncer? Jeg oprettede en modtager, som jeg VED, ikke findes, og den blev ikke fanget.

Er der nogen, der har erfaringer med løsningen - stiller jeg for store krav, eller er der virkelig et problem? Det skal siges, at jeg har fejlmeldt det hos Scannet, men endnu ikke fået en tilbagemelding (andet, end de synes, det ser underligt ud).

Jeg ligger på grænsen mellem to moduler, så derfor er det vigtigt for mig, at få ryddet op i listen.

Det skal lige siges, at jeg kun er interesseret i at høre om Loyalty Manager, jeg er ikke interesseret i tilbud på hverken nyhedsbrev-moduler eller shop-løsninger.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:54

Hej

Slet ingen, der kan bidrage med erfaringer?

MVH
Kirsten

Fra Kolding
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57

Hej Kirsten

Jeg beklager, at du ikke har fået en tilbagemelding på dit problem med Loyalty Manager. Vi har kontakt til Loyalitetsbureauet, som er virksomheden bag kampagnesystemet, og de bad os give dig følgende svar:

Hej Kirsten,

Vi har, takket være dit indlæg, identificeret en manglende præsentation af vores data fra bounce-håndteringen. Den præsentation skulle nu være på plads, og du bør kunne se tallene i Loyalty Manager.

Det skal understreges, at den manglende præsentation ikke betyder, at dataene ikke har været håndteret.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Loyalitetsbureauet på scannet@loyalitetsbureauet.dk

Jeg håber, dette svar hjalp dig.

Med venlig hilsen

Caroline Popp Clausen
Marketingkoordinator, A/S ScanNet

Tilmeldt 4. Feb 08
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:34

Hej Caroline

Nu har jeg først set dit svar på amini idag, men det kan da undre mig, at jeg skal læse det på en åben portal, fremfor at få et svar på den henvendelse, jeg har rettet til Scannet's support - der er oprettet en fejl på problemet. Og mht. at data er håndteret: Det er muligt, men det kan jeg ikke bruge til noget - jeg har brug for at vide, hvilke mail's der bouncer. Jeg kan se, at det har virket på mit næste nyhedsbrev.

MVH
Kirsten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)