Hej Henrik Hvis det skal være super billigt, kan du evt. prøve www.fiverr.com her kan du få lavet en cool kort intro fra 5 USD til 100 USD. Og kvaliteten er super. God vind. |
Michael:Hej Henrik.
Har du undersøgt om maskinen kan købes i Danmark ?. Så kunne der jo spares på fragten. Og så tænker jeg at det kunne blive et problem med garantien når den kommer fra England.
Kan du fortælle hvilken råvare du skal bruge ?. Så vil det jo være noget nemmere at hjælpe dig videre.
Hej
Har spurgt om priser på en lign maskine fra Danmark, men den kostede alt for meget i forhold ... Fandt dog igår en dansk forhandler af de maskiner jeg kigger på, og de har fået en mail omkring pris så jeg kan sammenligne forhåbentligt - Så må der vurderes hvor mange penge der spares kontra fragt osv.
Det drejer sig bla om krydsfiner i ordenlig kvalitet (Bliver dog næppe det primære), men er dog igang med at få skrevet en ordenlig mail så den lyder lidt mere seriøs end den tidligere, og så skal jeg have min mail op at kører fra det domæne som der er købt.
Når der er styr på det, kommer der en mail ud til en række firmaer som jeg har fundet - Dog er dette område langt fra undersøgt færdigt.
Gemmer lige disse links her i tråden, eftersom at betaling med kreditkort er noget der skal være mulighed for, og så lyder det til at disse er dem man skal kigge på.