Ja det er da rart at høre der er andre i samme båd, og det er jo altid et spørgsmål om man vil forsøge sig på egen hånd med små midler og så bygge tingende langsomt op med den risiko at det aldrig rigtigt kommer videre, eller satser og slår sig sammen med en eller flere og derved får flere ressourcer...og måske mere succes..
Jeg tror ikke at jeg selv duer til at starte alt for småt, og så giver det fandme også noget energi at 'lege' med andre At gøre det helt alene, er vel også lidt som at gå i biografen alene.......hvem skal man dele oplevelsen med?
Ja jeg har forsøgt en del ting på egen hånd nu, men de økonomiske begrænsninger har hele tiden sat en stopper for projekterne, så vil da nok kigge lidt mere efter evt partnere fremover, ellers kommer jeg ikke videre..
Ja jeg har forsøgt en del ting på egen hånd nu, men de økonomiske begrænsninger har hele tiden sat en stopper for projekterne, så vil da nok kigge lidt mere efter evt partnere fremover, ellers kommer jeg ikke videre..
Estimerer du og lægger du budgetter for dine projekter? Det lyder som om du har flere halvfærdige projekter. Hvis du fokuserede på ét projekt i stedet for flere, så kunne det være at det blev bæredygtigt. Om du kan klare det selv, kan du se ud af estimaterne og budgetterne før du starter på udviklingen. Hvis du ikke kan klare det selv, så bør du fokusere på at nedbringe risiko, og dokumentere potentialet i idéen. Jo lavere risiko og jo større dokumenteret potentiale, jo nemmere er det at finde investorer.