Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video pay-per-view

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg laver rådgivning og behandling af angst. Tilbyder gratis samt brugerbetalt ydelser.

Det hele foregår via video'er - som jeg har ca. 100 stk af på siden. Her ud over laver jeg LIVE WEB-TV en gang om ugen.

Jeg bruger altså det digitale medie til at rådgive og til af skaffe kunder.

Nu er jeg parat til at lave video'er, med længere varighed og med flere gode råd imod angst - video'er som brugeren skal betale for.

I et par dage har jeg gennemrodet nettet, og der findes enkelte løsninger til feks. wordpress, hvor der er muligt at lave pay-per-view.
Der er et par aktuelle, men de bruger hårdnakket kun paypal (eller amerikanske betalingsmuligheder).

.. NU HAR JEG BRUG FOR DIN HJÆLP :)

Kender du løsninger, som kan bruges i feks wordpress (wordpress, fordi der findes SÅ mange gode themes - lige til at gå til) med flg. ønsker:
- plugin til feks wordpress
- krypteret link, oprindelige fil placering kan ikke ses (bruger modtager mail med link til video)
- FLERE betalingsmuligheder, herunder danske (feks. e-pay.dk eller quickkpay.dk)

- Jeg er IKKE interesseret i løsning, hvor udbyder hoster film, klarer betalinger mv - de findes (også i dk), og er ALT for dyre. De skal have.. feks. 30% af omsætningen sys jeg at ha set! Ovenstående løsning koster theme + plugin + evt betalingsløsning + vimeo host = ..meget billigt..

Håber en kender lige det jeg har brug for :)

Iøvrigt, jeg har det på fornemmelsen, at paypal ikke er specielt velset af danske forbrugere - er det rigtigt?

Gode Hilsner
Kim

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:26

er også på udkig efter et ligne system.. har kun fundet videotool og et par enkle ligne... men de dækker ikke helt behovet da der skal betales for traffik osv.. følger lige med her ;-)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:31

Thor
Ellers en meget fed side du har.
Hvad er det du har brug for, ud over det du har - en anden betalingsløsning?
Kim

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 18:37

Mange tak er også ok tilfreds for det generelle kunde respons. Det er til en helt anden iværksætter projekt der er lagt mere omfattende. bla. med emner som helbred genereelt ( angst, sorg, depression osv) dog også andre emner. fordrag og viden via video.

ville gerne starte op uden at skulle starte med en hjemmeside til 300.000kr i programering men har svært ved at finde ordentlig systemer. du må meget gerne give lyd hvis du finder noget der duer :-) :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:39

Der findes flere muligheder for dig, fordi folk skal downloade noget efter køb. Jeg har brug for at systemet kan lave et link, som henviser til en krypteret hjemmeside - og dem findes der kun få af (som jeg kender til..)

Nu kan jeg dårligt nok huske alle de sider jeg har set på, men som jeg lige tænker det, så søg på:

sell digital, plugin

måske wp-ecommerece. Jeg har ihvertifald set et shop system, med mulighed for dansk betalingsystem, og download.. ser jeg det igen, så skriver jeg strax her..

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:44

Jeg giver lyd.. det findes allerede - spørgsmålet er blot det med dansk/paypal betalingsløsning.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 18:47

Forklarede det ikke helt korrekt.

Jeg skal ikke bruge download. Men et streaming site... hvor du eks. (kan købe 10 klip for 99,-kr og se 10 videoer på sitet. samtidig skal man som minimum kunne indstille systemet til at gratis at vise 3 min og der efter skal man betale , samtidig skal systemet have reklame modul/plugin muligheder... selvfølgelig skal det gerne kunne en del mere men dette er de vigtigste parametre.

mvh thor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)