Jeg har et domæne - ved vel knapt hvorfor - et lille bitte 50 mb domæne som kun koster 99 kr per år for domænet www.johnhannover.com og intet for selve webpladsen som så også er så pytlille som 50 MB. Jeg omdirigerer den helt generelt til en anden gratis plads jeg har hvor jeg i forvejen har skrevet lidt om mig selv og familien - totalt uinteresant, men jeg må ha kedet mig lidt den dag Jeg kan godt på www.johnhannover.com installere wordpress som en blog. Så skal jeg vælge domæne og der står der allerede udfyldt http://www.johnhannover.com/ og jeg skal vælge sti og der står som forslag /home/johnhannov/domains/johnhannover.com/public_html/ og det må vel være en af mapperne i domænet NU KOMMER SPØRGSMÅLET hvis en eneste hænger på endnu. Kan jeg der i domæne eller sti skrive noget, så en blog ville kunne fungere - så man kunne logge ind på den direkte - uden at skulle ind via www.john.hannover.com som jo nu re-directer - men så man kom direkte til bloggen - ved ex at skrive blog.johnhannover.com eller lignende i en browserlinje Jamen dog hvor er det let ynkeligt formuleret, men det er ikke lige min stærke side, og kun fordi det kunne være sjovt at vide OG fordi jeg så på bloggen kunne lægge nogle standard opskrifter op til de sædvanlige spørgsmål som, hvornår skal jeg moms registreres - må jeg importere fra Kina - skal jeg betale skat når jeg hæver - og den slags Jeg kunne selvfølgeligt fjerne den der redirect, men vil helst ikke venligst |
Normalt ville du kunne oprette et subdomæne og derved sende al trafik fra blog.johnhannover.com over til mappen blog/.
Dog kan jeg ikke umiddelbart gennemskue dit setup, med plads og domæner - og derved kan det blive lidt svært at give dig yderligere råd omkring det :)