Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et crash course i drupal 7 modul udvikling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en der kan tilbyde mig et crash course i drupal 7 modul udvikling, mod betaling selvfølgelig. Jeg tænker at det vil kunne klares på en 2-3 timer men det ved jeg kan være svært at anslå. Tidsmæssigt tænker jeg at det skal foregå en gang i uge 6 eller 7, såfremt det kan lade sig gøre ellers 

Jeg har masser af erfaring med udvikling i php og har udviklet rigtigt meget i wordpress, ikke blot template design men også custom løsninger. Jeg er ny i forhold til drupal men har brugt nogle dage på at læse forskellige tutorials og også forsøgt mig med et test modul, så jeg burde have alle forudsætninger for at få styr på modul udvikling i drupal men mangler hjælp til at få det hele sat i den rigtige kontekst/sammenhæng. 

Jeg har et helt konkret projekt som vi kan tage udgangspunkt i og som indeholder de aspekter jeg ønsker at få styr på. Desuden har jeg lavet en standalone version som har virket som mock-up og til test af funktioner, så det handler altså om at lære at gøre tingene rigitgt i drupals forstand og ikke at lære at kode ;) 

Jeg håber at der er en der kan afsætte sin tid til, at hjælpe med dette og er der behov for mere info, så skriv endelig til mig. Med hensyn til betaling må vi aftale nærmere hvis det bliver aktuelt. 

Venlig hilsen

Rasmus

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Prøv at tage fat i Karsten fra Sønderup Media

Du kan finde ham ved at søge herinde på Amino

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg forsøge at gøre. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi tilbyder Drupal kurser. Også tilpassede programmeringskurser. Du er meget velkommen - Det næste Drupal programmeringskursus afholder vi torsdag d. 28 februar. Du kan læse mere om vores kurser her: 

http://www.openusource.com/kompetencer/drupalkursus 

Med venlig hilsen

Kasper Skov-Nielsen

www.openUsource.com

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Det ser spændende ud. Jeg har dog lige et spørgsmål. Jeg er bosat i Kbh, det fik jeg aldrig skrevet i mit oprindelige indlæg (min fejl og lidt dumt egenligt), jeg kan se I holder til i Aarhus(?), tilbyder I også kurser i kbh? 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ja, vi kommer også gerne til Sjælland og underviser. Vi tager dog lidt ekstra betaling for transport.

Mvh Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)