Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords-optimering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminos,

Jeg prøver at finde ud af hvordan jeg kan få mest ud af mit Adwords-budget. Jeg fik et tilbud fra et firma, som tilbyder en løsning der kan automatisere mine bud i real-time baseret på tidligere konvetering. Dvs. i de perioder på dagen hvor konveteringen er dårligere, sænkes buddet automatisk, og i de perioder hvor konveteringen er høj hæves budet.

Dette skulle være en forbedring i forhold til det de kalder rule-based optimering. Altså en optimering som bygger på at man selv definere hvornår et bud skal hæves eller sænkes.

Er der nogle som har hørt om lignende tilbud? Og er det vejen frem?

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:06
Det er ike så ligetil med den slags løsninger. For det er langt fra sikkert, at folk konverterer på samme tid som de klikker. Nogle målgrupper søger f.eks. en del på arbejdet, men køber når de kommer hjem. Det vil så i dit system se ud somom at alle dem der klikker i arbejdstiden ikke kløber noget, selvom de faktisk gør det.

I Google er det desuden en rigtig dårlig ide at hæve og sænke budene hele tiden. Det giver en dårligere dækningsgrad og en højere klikpris i sidste ende, og dermed dyrere markedsføring.
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:48
Good point!

Så må jeg jo finde et andet quick fix ...eller tilbage i mit mind-lab;-)

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)