Kære Aminos, Jeg prøver at finde ud af hvordan jeg kan få mest ud af mit Adwords-budget. Jeg fik et tilbud fra et firma, som tilbyder en løsning der kan automatisere mine bud i real-time baseret på tidligere konvetering. Dvs. i de perioder på dagen hvor konveteringen er dårligere, sænkes buddet automatisk, og i de perioder hvor konveteringen er høj hæves budet. Dette skulle være en forbedring i forhold til det de kalder rule-based optimering. Altså en optimering som bygger på at man selv definere hvornår et bud skal hæves eller sænkes. Er der nogle som har hørt om lignende tilbud? Og er det vejen frem? |
Adwords-optimering
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
I Google er det desuden en rigtig dårlig ide at hæve og sænke budene hele tiden. Det giver en dårligere dækningsgrad og en højere klikpris i sidste ende, og dermed dyrere markedsføring. |
Good point! Så må jeg jo finde et andet quick fix ...eller tilbage i mit mind-lab;-) |
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)