Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få mig på side 1

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 36
Fra  www.boluxe.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:44
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:00

Du kan starte med mere tekst indhold og on page SEO.

Teddy 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:25

Hej Boluxe

Det kan vi hjælpe dig med. Jeg har lige sendt dig en PB.

Vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:25

Boluxe:
Er der nogen der vil hjælpe mig med at komme på side 1 i Google på ordet [brudekjoler] - min hjemmeside er www.bryllupskjolen.dk

Wink Er du "sikker på" at det er "lykken" - med  et så bredt søgeord(genetisk). Der er sikkert mange eksakte månedlige søgninger på det, og sikkert også stor konkurence ?

Derfor kan det også vær en dyr fornøjelse med hjælp fra en SEO "ekspert"

Var mere præcise søgesætninger/fraser med ikke så stor konkurrence ikke mere lykken til at starte med ?? Wink.

Lav dig nogle gode overvejelser, inden du kaster en masse penge i forskellige "SEO eksperter" til ingen verdens nytte.

Jeg tror at dine kommende kundemuligheder er mere selektive og præcise i deres søgning.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:32

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Var mere præcise søgesætninger/fraser med ikke så stor konkurrence ikke mere lykken til at starte med ?? Wink

Det er faktisk et godt søgeord han har valgt. Et main-keyword ligesom "e cigaret" eller "iPad". Jeg er enïg i at han skal optimere til andre keyword fraser, men "brudekjoler" er et godt søgeord, inden for hans branche.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 36
Fra  www.boluxe.dk Skrevet kl. 19:49

Tak for hjælpen samt jeres tilbud :-)
Hvis andre har en god ide er i velkommen til at skrive, men ja jeg skal arbejde mere på on-page seo.

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:11

Hej,

Jeg har sendt dig en PM.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

SFD:
Det er faktisk et godt søgeord han har valgt. Et main-keyword ligesom "e cigaret" eller "iPad". Jeg er enïg i at han skal optimere til andre keyword fraser, men "brudekjoler" er et godt søgeord, inden for hans branche.

Må give Ib ret.

I første omgang ville jeg gå efter brudekjole Køge -og Sjælland. (samt alle andre relevante byer på Sjælland)

Går man efter et så bredt søgeord, vil siden blive besøgt af rigtigt mange der bouncer = spild af penge.

Hvorfor så det ? Tjoo kig på produktet - man køber jo ik en brudekjole online. Den skal afprøves og tilpasses. Dvs alle dem fra Jylland, der ender på sitet via søgeordet vil bounce med det samme. De vil ikke til Køge, der er for langt.

På samme tid vil det være dyre, at optimere efter et så bredt søgeord.

Det vil være langt mere fornuftigt, at gå efter brudekjole + geografi, da det er billigere og konverterer bedre.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)