Godmorgen til dem som lige er vågnet :-) Jeg sidder her til langt ude på natten (vel og mærke lørdag nat/morgen) og bokser med en "detalje" som jeg ikke kan beslutte mig på! Håber virkelig i har nogle gode forslag. Jeg arbejder på et ekstra projekt med en kurer/bud virksomhed - Udfordringen: Langt de fleste af mine konkurrenter skriver ordet "express" i deres tekster, dvs. de staver det på engelsk. (eksempel: skriv, ekspres kurer, i google) Da jeg startede med at skrive mine site tekster havde jeg besluttet mig for at jeg ville stave det på dansk - Ekspres. - Det virkede bare mere naturligt og jeg tænker mine kunder (ofte sekretæren som bestiller turen), vil da formegentlig også skrive ordet på dansk, når hun søger i google. MEN, til min store overrakselse, så viser google KWtool at langt de fleste skriver det engelske ord. - Der er ikke mange søgn. på ordene.. Men dråbe, dråbe.. Hav! ;-) Her er forskellen på søgn. (taget fra Google KWtool):
Min udfordring ligger i at jeg egentlig helst gerne vil skrive ordet på dansk. - Altså.. Vi er en Dansk virksomhed i Danmark, som betjener Danske kunder! Men vil det så have en dårlig indvirkning på mine placeringer i G? - Skal jeg bukke mig og ændre det til Express? På forhånd mange tak for jeres tid på dette :-) //Jaleel |
Hmm... Søgetallene ser lidt rodet ud nu..
Det så bedre ud da jeg satte det ind :-)
Håber det er til at forstå.