Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ubrugeligt affiliate site?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik BF:

Hey Halfdan Timm, tak for hjælpen, tror forresten jeg læste en af dine blogs i går om SEO. Super brugbar info...

Nå, men hvis jeg nu vil sælge noget andet - lad os sige en biopejs (som OGSÅ er miljøvenlig ligesom solceller)... ville det så være dumt at bruge samme domæne til det? Altså solcelletips.dk

Håber i/du kan forstå mit spørgsmål

Tak! Jeg er glad for, at du kunne bruge det :-)

Biopejs er en meget mere spændende mulighed. Jeg ved ikke, om der er programmer til det, men det kommer der, når du har førstepladsen, 

Hvis du går i gang med biopejse ville jeg helt sikkert vælge et andet domæne, nu det første alligevel ikke er meget værd endnu og handler om noget helt andet end biopejse. Du kan evt. vælge at gøre som jeg og vælge noget lidt mere generisk - Simpelenergi.dk tillader mig at skrive om det meste indenfor vedvarende energi.

Tag fx ren-energi.dk, ren-varme.dk eller lignende. Så udelukker du ikke noget og kan bruge tiden på at opbygge nærmere én stor side end en masse små.

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 11:28

Ville det være dumt at lave en ny hjemmeside med et bredt domæne, såsom miljøvenlig.dk (det er nok optaget men noget lign.) og så sælge forskellige typer af vedvarende energi? Eller ville det være alt for bredt et emne for søgemaskinerne?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:30

Frederik BF:
Eller ville det være alt for bredt et emne for søgemaskinerne?

Hvis du laver det ordentligt, så er det ikke for bredt. Det går ganske udmærket for mig :-)

Så længe du ikke lige pludseligt laver indlæg om noget helt skævt såsom kviklån eller a-kasser er alt godt.

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 11:31

Tak ! Der fik jeg vidst svar på mit spørgsmål.

Så lige et tilføjet spørgsmål. Nogle der ved om man kan / hvordan man overfører indholdet fra sin gamle hjemmeside (altså solcelletips.dk) over til den nye hjemmeside? Bliver jeg ikke beskyldt af søgemaskinerne for at kopiere indhold?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:41

Frederik BF:
Så lige et tilføjet spørgsmål. Nogle der ved om man kan / hvordan man overfører indholdet fra sin gamle hjemmeside (altså solcelletips.dk) over til den nye hjemmeside? Bliver jeg ikke beskyldt af søgemaskinerne for at kopiere indhold?

Det gør du kun, hvis indholdet bliver på det gamle domæne. Jeg går ud fra, at solcelletips.dk er en WP-side. Så skal du gøre sådan her (jeg skriver det i kort form, der findes en del guides, og ellers så spørg her):

1. Kopier MySQL-databasen i phpmyadmin. Eksporter den både med og uden drop tables. Jeg synes det er random, hvilken af de to, der virker.
  2. Gem hele /wp-content mappen fra FTP. Brug FileZilla hvis du ikke har et program allerede.
  3. Installer WP på det nye domæne.
  4. Overskriv WP-content mappen med den gamle.
  5. Importer den gamle MySQL-database.
  6. 301-redirect det gamle domæne over til det nye.Fuldstændigt.
  7. ????
  8. Succes! :-)
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)