Hejsa alle. |
Hej.
Jeg har tit tænkt på at kombinere løbe- eller cykelturen som budbringer. Jeg er klar i Århus, hvis du kan dele opgaven op.
VH. GrN.dk
Hejsa alle. |
Hej. Jeg har tit tænkt på at kombinere løbe- eller cykelturen som budbringer. Jeg er klar i Århus, hvis du kan dele opgaven op. VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jeg kan måske klare Aalborg - hvis du fortælle lidt mer præcist om det ;-) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Hvor mange drejer det sig om i Kolding, og hvad giver du stk pris? Jeg er med i en fodboldforening, hvor vi har en masse ungdomsspillere som sikkert gerne vil tjene en skilling, hvis prisen er fornuftig. |
Hej Christian Som Marc nævner herover, prøv at tænke i "klub" baner, der er mange håndbold/tennis/fodbold/badminton klubber i foreningslivet der gerne vil tjene penge til klubkassen, hvilket er hvorfor mange af dem i mange år har været ude med blandt andet telefonbøger. Ikke nok med at du får det til en fornuftig pris, så giver det også plus på den personlige karma konto at gøre noget godt for landets ungdom og klubber. Men lad være med at skambyde dem, det er ikke værdigt, og du kan stadig få det til en væsentlig billigere penge end PostDK ville have kostet ;-) PS: Husk på at det i mange tilfælde kan være svært at komme ind i opgange med dørtelefon hvor postkasserne hænger inde i opgangene, så det er primært villaområderne du skal have fokus på, ellers er det PostDK-vejen du skal gå hvis du vil ind til disse også. |
Hvor mange drejer det sig om i Odense? Jeg kan muligvis godt påtage mig opgaven, hvis du fortæller lidt mere specifikt om hvad det drejer sig om (selve flyeren), hvilke specifikke områder det drejer sig om, hvilket tidsrum du tænker at opgaven skal fuldføres inden, prisniveau etc. Lidt flere detaljer tak :-) |
Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine
Det kan jeg - du får lige detaljer på PM. Hans Stokholm Kjer |
Hej Christian, Du har fået en PM fra mig. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
tak for alle de gode svar:-) Jeg er kommet frem til en kombination af nogle spejdere og en amino der kom med et godt tilbud. Hav en god dag |