Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 16:27

Vi kan levere en VPS til 133 pr. måned. Læs mere på www.vpspro.dk. og vi hjælper gerne med opsætning.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:34

Som svar på respons fra alle parter:

Tusinde tak for hurtigt svar.

Ja, det kan nok ikke lade sig gøre, da jeg ikke tør tænke på, hvad strømregningen da vil løbe op i. Det er trods alt på frivillig basis, med nogle få hundrede kroner til at dække div kommercielt fra reklameindtægter. Det bliver igen begrænset, da jeg selv er irriteret over et utal af reklamer, når man besøger en hjemmeside, så det bliver nok få.

Status er derfor, at jeg bliver nødt til at købe et domæne igennem et webhostel, som hoster. Herfra er det jo deres servere, der hoster, og jeg behøver derfor ikke have noget tændt - ikke sandt? Ydermere: Er der nogen, der har forslag til et billigt, men stadig en af de mest kompetente steder at købe sig ind? Jeg er studerende, så jeg har ikke alverden, men vil heller ikke begrænses i flere og større udgifter til webhotellet, så snart man tilføjer nye features til sin hjemeside (jvf. aod.dk)

Hvad siger i?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 16:39

Jeg vil forslå dig at starte med at få hostet dit websted ved en nogenlunde god host og spar pengene på server udgifter. Først når du begynder at få en ordenlig portion traffik, vil jeg mene du kan begynde at se på egen server.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:09

kenz_aps:
Til sidst: Jeg er bl.a blevet introduceret til Opensource muligheden "Apache" i forbindelse med opstart af server. Hvad er jeres erfaring med brug af deres løsning? Og hvad mener I i det hele taget om min mission - er jeg på vej ud på dybt vand?

Nej det syntes jeg ikke. Et sted skal skal man jo starte. Du kan altid rode med det derhjemme, men har du forventning om at drive et større forum uden større server erfaring, så skal du lade være. En server skal opdateres, og så er det nødvendigt at vide præsis hvordan man gør det så man ikke står med en side der er nede eller udsender spam. Start med et webhotel og før dig dine erfaringer derfra

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Skrevet kl. 23:17

Som svar på dit og Nicklas's svar:

Kompetente svar. Tusinde tak!

Har i nogle konkrete bud på, hvilken udbyder, der er fordelagtig at vælge? Der er jo et hav, og det er svært at skelne imellem, hvad der er mere fordelagtigt end andet. Det længste jeg er kommet indtil videre er, at mange er flittig til at bruge ordet "gratis", men det hjælper mig ikke langt. 

- kan i hjælpe? (Ønsker ikke råd, der har en kommerciel fordel til en selv)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:34

kenz_aps:
- kan i hjælpe? (Ønsker ikke råd, der har en kommerciel fordel til en selv)

Jeg kunne aldrig drømme om anbefale mig selv, det lader jeg andre om :-)

to gode bud er www.unoeuro.dk og www.meebox.net

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Skrevet kl. 23:37

Jeg kigggede meget interessant på unoeuro. Er der en eller anden skjult årsag til at de kan udbyde det så billigt, som de gør?

Tak for hurtig respons, Henrik :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:57

Hej

HTML og CSS, primitive værktøjer??

Du kan da ikke lave hjemmesider uden!

Det er måske fordi man i dine kredse bruger den ene eller anden slags CMS til at "lave" hjemmesider udefra, men alle systemer indenfor hjemmeside kodning/programmering bruger HTML og CSS.
Du kan IKKE komme udenom at skulle bruge det.

/ Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:05

Hej igen

Har du en hjemmeside klar til upload?

Det er jo ikke nok at få fat I et webhotel og et domæne. Du skal jo også have laver hjemmesiden.

Jeg tror ikke det bliver nemt for dig, bare lige at lave en, når du er helt ny til HTML, CSS, JavaScript osv.

Til så stort et projekt ville jeg nok prøve at gå nogen, med erfaring på området, til at hjælpe.

Men held og lykke med projektet.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)