Hej Jeg vil gerne vide om der er en nem måde at oprette en adword annonce der viser sig for ALLE Er jeg nød til at skrive en bibels indhold som søgeord eller er der et andet sted jeg kan lave det nemmere ? Og ja jeg ved godt det kommer til at koste penge, og nej jeg behøver ikke 1000 tilbud fra andre der kan dit og dat, til blot 500 kr i time. (det er i øvrigt langt fra billigt, dem der virkeligt er det værd i timen herinde kan vist tælles på 2 hånder.) |
Hejsa
Du kan bare smide alle mulige tænkelige søgeord ind i søgeordsværktøjet fra Adwords og herefter får du rigtig mange ideer fra Google selv til søgeord. Dem kan du bare tilføje til en kampagne og annonce, som bliver vist på alle netværk og så med din ene annonce.
Nu skriver du EN Adwords annonce - mener du virkelig en Adwords annonce eller en række annoncer? for hvis du mener 10.000 søgeord til en annonce, kan man ikke rigtig målrette budskabet og så ender du med at betale meget per klik, da kvalitetsresultatet bliver for lavt. Ja måske bliver du slet ikke vist på nogen søgeord pga. lav relevans.
Mit tip til dig er at læse Andreas Lolk's bog, som er gratis på 189 sider om Adwords og får du de grundlæggende ting til Adwords og så kan du vurdere det hele igen. Du finder den på www.ppcprofit.dk.
Held og lykke
Mvh