Men jeg ville vælge en netts løsning med dankort og visakort. Det har altid fungeret for mig. Men det koster også lidt. Men hey. Kvalitet betyder en del på en netbutik. Interface har meget at sige og bestemt noget kunderne ligger mærke til. Især danske kunder. I USA er de lidt mere afslappet i det og er vant til at deponere penge, overføre og paypal. Det vil aldrig fungere mainstream i Danmark. Sørg for din website er nem og enkelt og især betalingsdelen skal udstråle kvalitet og sikkerhed. Det kan kunderne godt li. |
Dankort ? Eller nok med VISA/dankort?
Hvilket produkt / produkter skal du sælge? |
Når man nu alligevel har en webshop, kan man lige så godt sælge til hele verden, og derfor skal du have Paypal. Jeg sender en del varer til Tyskland, Norge og Sverige, og de betaler ofte med Paypal, det er få danskere der bruger denne mulighed. Jeg har valgt også at have kontooverførsel, da der stadig er en del kunder som vælger dette da det er "farligt" at taste sine kortoplysninger på nettet. Havde jeg ikke denne mulighed havde kunden sikkert valgt at handle et andet sted, da de har besluttet ikke at bruge deres betalingskort. Disse 2 muligheder står "kun" for 6-7% af omsætningen - hvor mange kroner er det af din omsætning på sigt? Diners, American express, JCB og Maestro har jeg også haft på, men der er aldrig nogen der har benyttet disse muligheder, så dem har jeg fjernet. |
Med venlig hilsen Carsten
Tak til jer alle! Super med så mange forskellige syn på det. |