Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort ? Eller nok med VISA/dankort?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke selv brugt ewire så ved ikke hvor godt det er.
Men jeg ville vælge en netts løsning med dankort og visakort. Det har altid fungeret for mig.
Men det koster også lidt.
Men hey. Kvalitet betyder en del på en netbutik.
Interface har meget at sige og bestemt noget kunderne ligger mærke til. Især danske kunder.
I USA er de lidt mere afslappet i det og er vant til at deponere penge, overføre og paypal.
Det vil aldrig fungere mainstream i Danmark.
Sørg for din website er nem og enkelt og især betalingsdelen skal udstråle kvalitet og sikkerhed.
Det kan kunderne godt li.
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 00:01
Hvilken type website er der tale om?
Hvilket produkt / produkter skal du sælge?
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 12:39

Når man nu alligevel har en webshop, kan man lige så godt sælge til hele verden, og derfor skal du have Paypal.

Jeg sender en del varer til Tyskland, Norge og Sverige, og de betaler ofte med Paypal, det er få danskere der bruger denne mulighed.

Jeg har valgt også at have kontooverførsel, da der stadig er en del kunder som vælger dette da det er "farligt" at taste sine kortoplysninger på nettet. Havde jeg ikke denne mulighed havde kunden sikkert valgt at handle et andet sted, da de har besluttet ikke at bruge deres betalingskort.

Disse 2 muligheder står "kun" for 6-7% af omsætningen - hvor mange kroner er det af din omsætning på sigt?

Diners, American express, JCB og Maestro har jeg også haft på, men der er aldrig nogen der har benyttet disse muligheder, så dem har jeg fjernet.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:42

Tak til jer alle! Super med så mange forskellige syn på det.

Majoriteten mener at man burde have almindelig dankort til rådighed også, da der ikke er nogen grund til at sætte begrænsninger.
Da der er tale om kampsportsudstyr, går jeg selvfølgelig ud fra størstedelen af målgruppen gør brug af udenlandske kort, fordi det er relativ
unge mennesker :)

Så det er igen om at finde ud af hvad man vil. Men jeg tror dog jeg ender med dankort.  

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)