Jeg mener bestemt ikke du behøves tage imod dankort. Dankort er stærkt på vej tilbage og der vil ikke gå lang tid inden, at dankort vil udgå helt. På nuværende tidspunkt mener jeg at have hørt at det kun er to procent af Danmarks befolkning som har dankort. Det vil derfor højst sandsynligt ikke kunne betale sig at tage imod dankort da dette har høje omkostninger.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Jeg mener bestemt ikke du behøves tage imod dankort. Dankort er stærkt på vej tilbage og der vil ikke gå lang tid inden, at dankort vil udgå helt. På nuværende tidspunkt mener jeg at have hørt at det kun er to procent af Danmarks befolkning som har dankort. Det vil derfor højst sandsynligt ikke kunne betale sig at tage imod dankort da dette har høje omkostninger.
Kunne du uddybe dette lidt nærmere. Hvor har du de 2 % fra?+
Du skal have Dankort. Ingen tvivl. Det er dumt ikke at tage de 10% ekstra omsætning som dankort måske giver. Det giver også noget tryghed at se et dankort logo. .
Ja du skal have dankort på. jeg har skrevet dem jeg mener er vigtigst.
Jeg har skrevet nogle procenttal som viser fordelingen i min shop.
Dankort 9%
Visadankort 71%
Mastercard 14%
Paypal 3%
Hvis du lægger disse tal sammen vil du fx se, at der kun er 3% som kan komme fra dankort i dette tilfælde. Jeg kan ikke huske hvor det er fra men har skrevet med flere her på amino omkring debatten med dankort, jeg har også hørt at dankort skulle udgå helt i 2015 og ja det vil selvfølgelig være flere kunder,en hvis man vejer det op imod det nets tager skal der en del salg til for, at det kan betale sige.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Jeg tror det kommer an på din shop. - Hvis du henvender dig til unge... Under 30 - Så tror jeg du kan klare dig med Paypal... Og/eller andre 'eksotiske' betalingsformer. -Hvis du vil sælge til den mere modne det af befolkningen, så skal du have noget de kender. - Og så kommer du ikke unde om dankortet.