Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Deleuran:

Jeg kan sende dig AI-filen, hvis du vil have den -
ellers kan du sige hvilket format du vil have så sender jeg det...

Jeg har konverteret den til vector-grafik 

... Hvordan "konverterer du til vektorgrafik"? Laver du det i Photoshop eller hvad?

nej den er tracet i A. Illustrator

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Deleuran:

Alt man laver i illustrator er vektor format fra starten af? (undtagen nogle af effekterne)
- Så du må da bruge et andet program til at tegne det i, inden du sætter det ind i illustrator og tracer det?
Desuden, så mister du en del når du tracer noget i illustrator, det bliver aldrig 100% traced, der er altid nogle streger og hjørner der bliver skæve.
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:07

Bertil Boisen:

Deleuran:

Alt man laver i illustrator er vektor format fra starten af? (undtagen nogle af effekterne)
- Så du må da bruge et andet program til at tegne det i, inden du sætter det ind i illustrator og tracer det?
Desuden, så mister du en del når du tracer noget i illustrator, det bliver aldrig 100% traced, der er altid nogle streger og hjørner der bliver skæve.

Nej, men kan da sagtens sætte et raster-billede ind og trace det i Illustrator Smile Det er bare begrænset hvor godt resultatet bliver. Stick out tongue

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Er det ikke det jeg lige skrev? Det var det jeg mente i hvert fald. Smile

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne er det alt for anonymt - det vækker ikke genkendelighed og det signalerer ingen budskaber, udover at det henvender sig til børn grundet den 'legende' typografi. Æstetisk er det ikke kønt, og der er heller ingen kreativ vinkel på det. I burde overveje at få jer et bomærke, som springer i øjet og udtrykker jeres virksomheds værdier.

Held og lykke!

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

Logoet er lidt for gammeldags, synes jeg. Ikke, at der skal være gradiens og en masse skyggeeffekter i et logo – tværtimod. Men farverne er så traditionelle og skrifttypen så tegneserienormal, at det hele bare bliver for flat.

Nu ved jeg ikke hvor ambitiøs du er, men har du råd, så få en professionel til at lave et logo til dig. Og en professionel, er IKKE en der tager 500 kr for tet logo – det tager nemlig mere end en halv time at udvikle og tegne et godt logo :)

Men lyder spændende at du bevæger dig ind på legetøjsmarkedet :) Go vind!

Mvh Bettina

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 21:30

Bertil Boisen:
... Hvordan "konverterer du til vektorgrafik"? Laver du det i Photoshop eller hvad?
eftersom han vil sende en AI fil, kunne det tyde på at det var lavet i Illustrator...

Der findes flere måder at "konvertere" til vector. Enten kan man bruge "Live Trace" funktionen i Illustrator, eller man kan rentegne det med "pen-tool". Hvis det skal være helt præcist vil jeg nok foretrække "pen-tool" metoden. 

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38

Det så meget uprofesionelt ud intil den blå farve kom på, blæret lavet af Delouran lige at ændre det! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Danni:

Bertil Boisen:
eftersom han vil sende en AI fil, kunne det tyde på at det var lavet i Illustrator...

Der findes flere måder at "konvertere" til vector. Enten kan man bruge "Live Trace" funktionen i Illustrator, eller man kan rentegne det med "pen-tool". Hvis det skal være helt præcist vil jeg nok foretrække "pen-tool" metoden. 

Det er rigtigt, han siger nemlig at han vil levere en AI fil, og det er derfor det undrer mig at han siger at han har "traced" det i illustrator.

- Hvis han har brugt pen-tool, så kunne han da lige så godt have lavet det i illustrator fra starten af.

Men nu skal det ikke blive til en hel diskution haha

- Jeg var bare nysgerrig da det lød lidt specielt :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 21:44

Helt ok, jeg ville bare forklare det, hvis du ikke kendte Illustrator. Jeg havde ikke lige set at i havde snakket mere om det - UPS Embarrassed

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)