Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke webshop søger gode tilbud..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er efterhånden kommet godt fra start og vi giver alle vores kræfter for at vækste virksomheden. Vi kan se at det går den rigtige vej ihvertfald :-)

Vi søger nu nye muligheder for ekspandere, networke, samarbejde etc for at fortsætte succes'en..

Vi er åben for alt og vi er primært interesserede i disse områder:

- Lave aftale med fysiske butikker vedr salg
- Samarbejdsaftaler med andre webshops. (Det kan være ifbm alt fra markedsførig, salg til webshop og bogføring. Så vi kan opnå stordriftsfordele..)
- Vi hjælper dig du hjælper os . Vi kan hjælpe og optimere hinandens virksomheder. Det er altid godt med andre øjne. Win 2 Win kan man også kalde det.
- Eller kom med et bud hvis du mener at du har noget at tilbyde os som vil øge vores succes, konvertering, branding mv..

Vi er som sagt åben for alt, og ser kun muligheder ialt frem for forhindringer...

Vi glæder os til at høre fra Jer:-)

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:31

Jeg kender til nogen, der ejer webshoppen Smykker.dk. De virker seriøse, men er ikke helt sikker på om det er en fordel at sparre med en konkurrent i det her tilfælde. Jeg sparrer en del med andre online markedsføringsfolk, men her synes jeg dog det er noget andet :-) 

Det er en flot webshop I har - og godt med responsivt webdesign også.

Et lille SEO-råd er et kun have jeres firmanavn maks 1 gang i title tag

Med hensyn til konverteringsoptimering kan jeg varmt anbefale e-bogen "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard. 

En anden ting jeg vil foreslå er at lave nogle netværksmøder i den virkelige verden. Det har vi her i Aalborg, og jeg synes det giver noget lidt andet.

Held og lykke med det :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:59

Hej Gita,

Tak for dit feedback og rosen :-)

Det vil måske ikke være en god ide at lave et samarbejde med en konkurrent, men det kommer også lidt an på hvordan man ser på tingene. Så man skal aldrig sige aldrig ..

Mht SEO-råd har du fuldstændig ret, det skal vi få fixet hurtigst muligt :)

Vi har brug for at komme et højere op nu da vi har fået en del på plads efterhånden. Det gør vi bedst ved at lave nogle samarbejdsaftaler mener vi. Og netværksmøder vil faktisk være en oplagt mulighed.. Det vil vi undersøge lidt nærmere om..

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)