Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video i stedet for produkt billede :O

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google rater din side mere og mere afhængigt af indhold - og måden den nemmest vurdere om du har godt indhold på siden,

er hvor lang tid besøgende bruger på siden.

Så præcis hvor lang eller kort tid, besøgende bruger på din side, bliver i høj grad målt og vejet.

Videoer er en super måde hvorpå du holder på de besøgende - og når du nu har et niche/luksus produkt vil de fleste som ender

på siden (være fordi de leder efter dit produkt), og derfor oftest se videoen. Nu mangler du bare en bedre hjemmesiden så besøgende

også finder det professionelt :-)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 08:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Behøver det ene udelukke det andet?

Jeg er i øvrigt enig med Rasmus, læg fragten oven i totalprisen, og tilbyd FRI FRAGT. Det virker med luksus-produkter!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 01:41

AVVVVV Må indrømme/ eller jeg kan lige frem konstatere at, din succes udebliver med mindre du har tænkt dig at gøre noget ved din shop!

Du vil sælge High End produkter, endda fra Ferrari.

Jeg håber at du tager det her som konstruktivt kritik, og ikke som en sviner.

Hvis jeg skulle visualisere din hjemmeside; så ligner det pusherens butik fra Wuptii reklamen.

Få en prof til at lave det, eller køb en færdig tamplet, hvis du ikke har ressourcerene.

Til dit spørgsmål: Det video du har er faktisk bare en 3d billede, hvor man har sparet på teknikken.

Hvis jeg køber en Ferrari høretelefoner til over 150 kr. forventer jeg at det er i top kvalitet.

Mvh

Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)