Hej Aminoer. Jeg har sat videoer ind i stedet for produkt billede. Kan ses her: Ferrari høretelefoner Ser det alt for forvirrende ud? |
Dit link virker ikke.
Hej Aminoer. Jeg har sat videoer ind i stedet for produkt billede. Kan ses her: Ferrari høretelefoner Ser det alt for forvirrende ud? |
Dit link virker ikke. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Pøj, pøj med det! |
Synes det ser fint ud med video i stedet for FOTO. Det er nemt og ligetil og kunden kan se produkt i funktion. De bedste hilsner Ronni |
Synes egentlig det virker okay, og simple gode videoer. Synes dog du skal kigge mere på din hjemmeside til at starte med, end på produktvideoerne. |
Vildt lækkert med video, siden ser frygteligt ud på iPhone dog, og så ville jeg droppe fragten. Hvis jeg skulle købe så ville jeg føle at det var en smule småligt når jeg nu betaler kassen for produktet |
Som overstående burde du helt sikkert droppe fragten - det er jo et luksusprodukt du sælger, så giv i stedet en samlet pris (lig evt. fragten overni) og tilbyd kunden "FRI FRAGT", det giver altid en rigtig god klang i mine ører ;-) Om ikke andet kan Google godt lide folk bruger lidt tid inde på din side, netop fordi de skal se din video. |
Marc - Helt enig! Siden ser af H**** ud! Fremskridt går langsomt, da jeg ikke er særlig god til at progamere! Samler, Tak for råd, fragten er hermed slettet, og der vil i fremtiden blive tilbudt gratis fragt ;) Rasmus,(fri fragt ide vil blive taget i brug ;) det er super, at det giver + hos google, mon det her modsatte effekt hvis kunderne hurtig springer fra en side? :) |
Hej Niels. Jeg synes det virker godt med video på siden, i stedet for foto. Skal du have mange produkter, bliver det dog lidt mere omfattende og krævende. Laver du selv/får lavet produkterne i 3D? Du bør overveje at gøre så 3D produktet looper (kører evigt). Alternativt kan du sætte det i Flash og indsætte et enkelt script hvor man kan kører i tidslinien, og derved manuelt dreje rundt om produkterne. Ellers flot og indbydende :) |