|
Hej Nils,
Super fedt tilbud - har du nogle gode ideer til www.eyki.dk ? :)
Hej Nils, |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Det kan du tro. Kan du sende en mail til mig med dine ønsker/krav ? - Du er også velkommen til at kontakte mig på telefon eller skype: nils_dk Ser frem til at høre fra dig. |
Mit nye firma kommer til at hedde www.sunbird.dk Jeg mangler et logo. Det drejer sig om et e-shop, som skal sælge professionelle hår produkter, parfumer, krops plejeprodukter osv. Det kunne være sjovt at se hvad du kan komme på. Hvordan foregår det, får jeg flere at vælge imellem og hvad hvis jeg ikke kan bruge nogen at dine forslag. Med venlig hilsen Sonja Bonnichsen Tlf. 51887876 www.ehlerstotalservice.dk |
Super godt tilbud! Pis jeg allerede har sat min sædvanlige grafiker i gang med nyt logo til et af mine projekter. Jeg tager fat i dig, hvis det "glipper" :) ..eller hvis jeg får brug for noget andet her i feb. |
Hej Sonja, Tak for din besked. Typisk arbejder jeg ud fra en kravsspecifikaiton, hvor du nævner dine behov/ønsker/tanker samt målgruppe-sektor. Herefter og udfra dokumentet eller samtalen udarbejdes et første forslag som du modtager korrektur på. Der kan være ting hvor du mener det ikke er helt hvad du ønskede. Derfor får du 5 rettelser gratis efter det første design forslag. Godkendes logoet, og herefter fremsendes vector fil-formaterne som nævnt i ovenståeende tilbud (.ai, .eps, .pdf, .jpg og .PNG) Du er velkommen til at kontakte mig på telefon: 40 606 223 eller e-mail: nils@nilspedersen.dk. Jeg ser frem til at høre fra dig.
|
Venlig hilsen |
Vil lige sikre mig nemt at kunne finde denne tråd, så den får lige en lille kommentar |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Hej Nils, Har du modtaget min mail i går formiddags? |
Hej John, Det har jeg - og har været igang med et forslag til dig. Venlig hilsen |