Hej |
Og med CEO mener jeg naturligvis SEO, som Tlf laver om på.
Beklager :-)
Hej |
Og med CEO mener jeg naturligvis SEO, som Tlf laver om på. |
Tror du vil være tilfreds med begge to. Selv arbejder jeg mest i Wordpress, men kan fikse designet til Joomla også, hvis det behøves. |
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Ja, smid noget Wordpress på, hent et theme til 10$ eller et gratis, så er din visuelle identitet lig din virksomheds værdi. |
Thomas. Jeg er faktisk helt enig. Men dom nævnt så. Er design af en website er ikke noget der gøres på en så kort varsel. |
Hvorfor kan man ikke få lov til at rette sine indlæg, når man er på mobil? |
Joomla eller Wordpress er ligesom at spørge BMW eller Audi. Det er en smagssag, så det handler om at du vægter hvad du har af krav til din side. Joomla er specielt god til at sammenholde store mængder data mens Wordpress er god til blogging og lign. Du kan evt. prøve at kigge på Giant Design Studio's Wordpress & Joomla sammenligning 2013 Personligt er jeg langt mere til Joomla end Wordpress, da jeg synes dets muligheder er rigtig fornuftige. |
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Wordpress |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Altså jeg vil klart anbefale wordpress frem for Joomla. WP et både nemt at finde ud af, og nemt at optimere. Hvor jeg syntes at Joomla er pesten:-) samtidig findes der et hav af lækre tema, både gratis og betalte! |