Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge konverteringen m.m.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Min partner og jeg driver webshoppen www.StyleGuy.dk, som sælger slips, butterflies m.m. På det seneste er udbuddet på dette marked steget kraftigt, så man skal virkelig være fiks på fingrene hvis man vil holde på. Det vil vi selvfølgelig og der er vi ikke i tvivl om vi kommer til. Men det kræver jo også at vi er opdateret, og altid et skridt foran konkurrenterne. Det vil vi være og derfor er vi ude efter tips og tricks til hvordan vi øger vores konverteringsrate, bounce rate samt hvordan vi får noget stærkere søgeoptimering, selvom jeg synes vores webshop er godt søgeoptimeret på mange søgeord.

Det som vi er ude efter er at få nogle til at kigge på vores webshop, og komme med deres mening om hvad vi kunne gøre bedre osv. Tjek også gerne hvordan vores købsflow fungere og hvordan selve vores brugervenlighed samt design er.

Derfor vil vi gerne have at du som privat, firmaejer/ansat vil tage et kig, men vi er også ude efter at få professionelle til at kigge på vores webshop. Med professionelle mener jeg nogle som arbejder med at kigge webshops/hjemmesider igennem for fejl og hvordan man øger konverteringen osv. som så udarbejder en rapport over ting vi kan gøre bedre på shoppen. Så kender du et firma som udarbejder sådan noget, må du meget gerne linke til det.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh.

Andreas - Style Guy

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 09:59

Ikke flere end dem som har sendt en PM, der vil hjælpe?:)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:46

Lidt flere billeder af slipsene vil næsten med sikkerhed øge konverteringsraten. Derudover ville jeg nok overveje at tage skjorter ind i sortimentet så man kunne vise et fint sæt og prøve at sælge dette til kunderne, det vil også øge jeres gennemsnitlige varekurv.

* Overvej at tage imod visa electron, der er alligevel en del unge som kun har dette. Hvis i allerede gør det, så sørg for at gøre det tydeligere.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 11:24

Ok. Her får I lige mie første indskydelser af sitet. Råt for usødet:

I har en massen tekniske små detaljer klar: Feedback, nyhedsmail, facebook m.m. og det produktmæssige er øjensynligt også plads, men det virker som om, det er gået lidt for stærkt med det vigtigste: At det er en forretning, I skal drive og jeres site skal skabe "salg".

- Det er det primære. Alt det andet er sekundært.  

1. I skal arbejde med jeres troværdighed og image. Hvem henvender sitet sig til? Aldersgruppe og stil? Hvorfor skal jeg købe noget hos jer, og hvad kan jeg få, jeg ikke kan få andre steder?

2. Tag et kig på jeres konkurrenter og find inspiration hos dem. Hvordan gør de?

3. Produktbilleder/ Miljøbilleder. Hvordan kan man kombinere jeres produkter med resten af sit tøj? Hvordan ser jeres slips eksempelvis ud på et rigtigt menneske? Lav en look book.

4. Jeres spot "Udsalg på udvalgte varer" skal I arbejde mere på. Man ser den ikke. Gør den catchy og fræk eller elegant. Noget med rigtige mænd og slips eller et eller andet. Banneret skal møde mig og tale til mig.  

5. Hvis I har lavet noget med Andreas Bo, så brug et billede af manden iført et slips. 

Jeg vil foreslå, I læser denne bog af Benjamin Gundgaard: http://www.ehandel.dk

Tag jeres besøgende i hånden. Jeg mangler at sitet taler til mig og fortæller (i billeder), at her kan jeg få det jeg søger

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 11:33

Det har du nok ret i, det vil vi prøve at få smidt op. Tror du model billeder som vi har nu af butterflies er bedst eller vil du synes de billeder vi har af smalle slips ville være bedst at bruge over det hele? Det med skjorter har vi tænkt på, det overvejer vi også.

Vi tager i mod visa electron vi har et logo med det i indkøbskurven (boksen i højre side) Vi skal også have opdateret de korttyper vi har i bunden af siden.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 15:05

Det tror jeg du kan have ret i, det er måske gået en tand for hurtigt.

Tak for dine fem spørgsmål, dem vil vi skrive ned og så svare/løse internt i firmaet. Skulle du eller andre for den sags skyld finde andre spørgsmål, så skriv dem endelig.

Bogen vil vi kigge efter og få den købt så vi kan få den læst, du er ikke den første som anbefaler den, tak!

Det vil vi helt klart prøve.

Mange tak for din feedback. :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:28

Jeg er ret glad for slips, så jeg befinder mig formentlig i målgruppen. Men jeg har et problem med shoppen visuelle udtryk - det lækre er ikke eksisterende. Som kunde vil jeg godt, når jeg køber tøj, have en fornemmelse af jeg handler i en forretning, hvor der er fokus på kvalitet og det i det hele taget er elegant.

Som jeg ser det, så kunne i lige så godt sælge legetøj - jeg vil næsten mene det visuelle udtryk i shoppen ville være bedre til det formål. De små ikoner ved "Levering", "Tilfredshedsgaranti" m.v. henvender sig lige præcis til legetøjsmålgruppen.

Jeres "logo" afspejler ikke den kvalitet i godt vil foregive produkterne har. Lastbilen ved siden af logoet burde stort set bare forbydes. Jeg tvivler på den øger jeres konverteringsrate - samtidig er den så "slidt", så det er ved at være en katastrofe.

På jeres varekort skal i dele teksterne op i flere afsnit. Det bliver nemmere at læse på den måde.

Grafisk er jeres "Udsalgsbanner" igen på et niveau, hvor det henvender sig til legetøjskunderne. Grafikken er "ulden" og den virker uprofessionel.

I skal generelt løfte jeres visuelle udtryk - i sælger produkter, der henvender sig til en meget bred målgruppe - slips bruges trods alt af mange. Sørg for at få en shop, der løfter produkterne - ellers vil i meget hurtigt ende som de små i forhold til konkurrenterne.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:26

Jeg vil anbefale at få købt bogen "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard. Så vil I blive klar over en del der kan laves om i det nye webshop-design. 

Jeg er ikke i målgruppen, men er helt på niveau med Thomas om at det visuelle udtryk ikke er godt. Ikke fordi det er grimt, men der er lidt for meget tegneserie-stil over det. Logoet givet et hint om hvad siden handler om, men det synes jeg faktisk ikke resten af forsiden "Above the fold" gør. Der bør være en tag line, der fortæller det, og "Udsalg på udvalgte varer" fortæller ikke en pind om hvad det er for varer. 

Med hensyn til SEO, så ser jeg en grundlæggende fejl ved første øjekast også.

Logoet linker til index.php i stedet til domænet. Så der mister I både link juice og får duplicate content på forsiden. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:48

Thomas:
Jeg er ret glad for slips, så jeg befinder mig formentlig i målgruppen. Men jeg har et problem med shoppen visuelle udtryk - det lækre er ikke eksisterende. Som kunde vil jeg godt, når jeg køber tøj, have en fornemmelse af jeg handler i en forretning, hvor der er fokus på kvalitet og det i det hele taget er elegant.

Jeg kan godt se hvad du mener. I det seneste stykke tid har vi også selv prøvet at få nogle billeder ind af mænd med slips, i stedet for vi bare benytter "tegne-grafik". Men det er dog desværre kun blevet ved tanken, men der skal jo handlinger til før der sker noget. Vi har så snakket om at finde en fast grafiker som kan levere grafik til os når vi har brug for det. (Vi havde bla. snakket lidt med dig, men vi kom ikke længere. Vi tager nok fat i dig snart igen) Men vi ved ikke lige hvordan man finder sådan en fast en, er det bare at slå et opslag op på amino freelancer? For det design mæssige skal vi klart have fået rettet op på.

Thomas:
Som jeg ser det, så kunne i lige så godt sælge legetøj - jeg vil næsten mene det visuelle udtryk i shoppen ville være bedre til det formål. De små ikoner ved "Levering", "Tilfredshedsgaranti" m.v. henvender sig lige præcis til legetøjsmålgruppen.

Du har helt ret, for jeg synes nemlig også selv at det ser sådan "børne-agtigt" ud med f.eks. den babyblå baggrundsfarve. Synes virkelig det grafiske trænger til en ordentlig hånd.

Thomas:
Jeres "logo" afspejler ikke den kvalitet i godt vil foregive produkterne har. Lastbilen ved siden af logoet burde stort set bare forbydes. Jeg tvivler på den øger jeres konverteringsrate - samtidig er den så "slidt", så det er ved at være en katastrofe.

Med logoet har du ret, vi har aldrig rigtig fået lavet et fedt logo, selvom det er det vigtigste, da det bruges på bla. shoppe, printet fakturaer og skal bruges på kommende på visitkorts. Men jeg har det sådan at jeg ikke gider at have det logo trygt på visitkorts, tror det vil se alt for grimt ud. Lastbilen må vi se om vi ikke kan finde et eventuelt til den, for ja, den er ikke køn og er bare standard på mange webshops.

Thomas:
På jeres varekort skal i dele teksterne op i flere afsnit. Det bliver nemmere at læse på den måde.

Nu ved jeg ikke lige hvor du hentyder hen til med ordet "varekort" men jeg formoder at det er teksterne på bla. forsiden, kategori-siderne og selve produkt siderne. Det ser nemlig alt for proppet ud og ingen vil kunne læse det når der bare fremkommer 500 +/- efter hinanden uden nogen form for linjeskift. Det vil vi også få rettet op på.

Thomas:
Grafisk er jeres "Udsalgsbanner" igen på et niveau, hvor det henvender sig til legetøjskunderne. Grafikken er "ulden" og den virker uprofessionel.

Ja det er meget uprofessionelt, det er noget vi selv har lavet da vi som tidligere nævnt ikke havde fundet den faste grafiker som vi leder efter. Det har også bare mere været et "mens vi venter banner" altså der skulle bare laves noget hurtigt.

Thomas:
I skal generelt løfte jeres visuelle udtryk - i sælger produkter, der henvender sig til en meget bred målgruppe - slips bruges trods alt af mange. Sørg for at få en shop, der løfter produkterne - ellers vil i meget hurtigt ende som de små i forhold til konkurrenterne.

Du har helt klart fået os til at tage os lidt mere sammen. For det kan ikke gå i længden at vores webshop ser sådan ud.

Mange tak for din feedback, det har hjulpet en hel del!

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:03

Gita Street:
Jeg vil anbefale at få købt bogen "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard. Så vil I blive klar over en del der kan laves om i det nye webshop-design. 

Det lyder til at ham Benjamin har skrevet en masse gode bøger, dem må vi lige få kigget på.

Gita Street:
Jeg er ikke i målgruppen, men er helt på niveau med Thomas om at det visuelle udtryk ikke er godt. Ikke fordi det er grimt, men der er lidt for meget tegneserie-stil over det. Logoet givet et hint om hvad siden handler om, men det synes jeg faktisk ikke resten af forsiden "Above the fold" gør. Der bør være en tag line, der fortæller det, og "Udsalg på udvalgte varer" fortæller ikke en pind om hvad det er for varer. 

Ja det var det ord jeg ledte efter i min besked til Thomas, at vores side godt kan ligne noget fra en tegneserie, det er ikke kønt. Billedet på logoet giver et indtryk af hvad shoppen handler om, men ellers synes jeg heller ikke man kan finde ud af det. Måske skulle udsalgs banneret bare linke til en tilbuds side hvor alle tilbuddene er samlet.

Gita Street:
Med hensyn til SEO, så ser jeg en grundlæggende fejl ved første øjekast også.

Kan du beskrive hvad det er for en fejl, så det kan blive løst? ;)

Gita Street:
Logoet linker til index.php i stedet til domænet. Så der mister I både link juice og får duplicate content på forsiden. 

Det var godt du sagde det, for noget tid siden fik vi lavet så shoppens adresse kun er med www.StyleGuy.dk før var den nemlig med både www. og uden. Men det må vi lige få rettet.

Mange tak til dig også for din feedback, det er dejligt med jer Aminoer. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)