Jeg er ret glad for slips, så jeg befinder mig formentlig i målgruppen. Men jeg har et problem med shoppen visuelle udtryk - det lækre er ikke eksisterende. Som kunde vil jeg godt, når jeg køber tøj, have en fornemmelse af jeg handler i en forretning, hvor der er fokus på kvalitet og det i det hele taget er elegant.
Jeg kan godt se hvad du mener. I det seneste stykke tid har vi også selv prøvet at få nogle billeder ind af mænd med slips, i stedet for vi bare benytter "tegne-grafik". Men det er dog desværre kun blevet ved tanken, men der skal jo handlinger til før der sker noget. Vi har så snakket om at finde en fast grafiker som kan levere grafik til os når vi har brug for det. (Vi havde bla. snakket lidt med dig, men vi kom ikke længere. Vi tager nok fat i dig snart igen) Men vi ved ikke lige hvordan man finder sådan en fast en, er det bare at slå et opslag op på amino freelancer? For det design mæssige skal vi klart have fået rettet op på.
Som jeg ser det, så kunne i lige så godt sælge legetøj - jeg vil næsten mene det visuelle udtryk i shoppen ville være bedre til det formål. De små ikoner ved "Levering", "Tilfredshedsgaranti" m.v. henvender sig lige præcis til legetøjsmålgruppen.
Du har helt ret, for jeg synes nemlig også selv at det ser sådan "børne-agtigt" ud med f.eks. den babyblå baggrundsfarve. Synes virkelig det grafiske trænger til en ordentlig hånd.
Jeres "logo" afspejler ikke den kvalitet i godt vil foregive produkterne har. Lastbilen ved siden af logoet burde stort set bare forbydes. Jeg tvivler på den øger jeres konverteringsrate - samtidig er den så "slidt", så det er ved at være en katastrofe.
Med logoet har du ret, vi har aldrig rigtig fået lavet et fedt logo, selvom det er det vigtigste, da det bruges på bla. shoppe, printet fakturaer og skal bruges på kommende på visitkorts. Men jeg har det sådan at jeg ikke gider at have det logo trygt på visitkorts, tror det vil se alt for grimt ud. Lastbilen må vi se om vi ikke kan finde et eventuelt til den, for ja, den er ikke køn og er bare standard på mange webshops.
På jeres varekort skal i dele teksterne op i flere afsnit. Det bliver nemmere at læse på den måde.
Nu ved jeg ikke lige hvor du hentyder hen til med ordet "varekort" men jeg formoder at det er teksterne på bla. forsiden, kategori-siderne og selve produkt siderne. Det ser nemlig alt for proppet ud og ingen vil kunne læse det når der bare fremkommer 500 +/- efter hinanden uden nogen form for linjeskift. Det vil vi også få rettet op på.
Grafisk er jeres "Udsalgsbanner" igen på et niveau, hvor det henvender sig til legetøjskunderne. Grafikken er "ulden" og den virker uprofessionel.
Ja det er meget uprofessionelt, det er noget vi selv har lavet da vi som tidligere nævnt ikke havde fundet den faste grafiker som vi leder efter. Det har også bare mere været et "mens vi venter banner" altså der skulle bare laves noget hurtigt.
I skal generelt løfte jeres visuelle udtryk - i sælger produkter, der henvender sig til en meget bred målgruppe - slips bruges trods alt af mange. Sørg for at få en shop, der løfter produkterne - ellers vil i meget hurtigt ende som de små i forhold til konkurrenterne.
Du har helt klart fået os til at tage os lidt mere sammen. For det kan ikke gå i længden at vores webshop ser sådan ud.
Mange tak for din feedback, det har hjulpet en hel del!