Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aha-historier :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige Amino'er :)

Jeg så en dokumentar om Google for noget tid siden, og et af de ting jeg husker bedst er, at Yahoo takkede nej til, at købe Google for 1mil$ tilbage i 98.(Vanvittigt) 

- Så, jeg ville høre om i har nogle sjove facts i ærmet eller bare nogle røverhistorier som i vil dele om al verdens firmaer? 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:14

For at fortsætte historien om Yahoo's inkompetence så er det da værd at nævne at de opkøbte Ouverture i 2002 og i 2003 indgik forlig med Google om patentet, der beskrives som PPC patentet som Yahoo fik med i opkøbet af Ouverture. Forliget indebar at Yahoo fik aktier i Google til en værdi af 230 mio. Kr som de så solgte med det samme. Gad vide hvad de havde været værd idag:).....

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:19

og endnu mere Yahoo, de har opkøbt et hav af firmaer som havde en pæn succes, for senere at få dem kørt helt i sænk - jeg kan ikke lige sætte navne på, men der er mange........

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:00

De har købt selskaber for lidt over 13b$, det er vel ikke mærkeligt, at de har nogle få der ikke overlever? 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:19

Fine historier.

Jeg kommer også selv til at ærgre mig gul og blå.
Jeg har gang på gang fået henvendelser fra firmaer, som bliver verdens største lige om lidt, hvis bare jeg kan give dem lidt gratis arbejdskraft.

Og her må jeg hellere sige undskyld, for jeg sagde jo nej til at hjælpe - og de er heller ikke blevet til noget...

Nå - jeg har en rigtig god bekendt, som på et tidligt tidspunkt fik mulighed for at investere nogle få tusinde kr. i et firma, der skulle lave noget med noget gratis telefoni over nettet. Jeg tror det hed noget med en sky eller sådan noget. Er der nogen, der har hørt, om det er blevet til noget særligt?Cool

Venlig hilsen

Hans 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:
Jeg tror det hed noget med en sky eller sådan noget. Er der nogen, der har hørt, om det er blevet til noget særligt

den er sikker på Søndag :-)

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:38

Og så var der en værelsekammerat til Mark Zuckerberg der ikke måtte investere 1.000 dollars i facebook fordi faren ikke kunne lide Zuckerbergs indblanding i Facemash.... Han ville nok have haft et par procenter af Facebook idag...

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:41

Altid godt med nogen sjove historier :-)

Kan ikke lade vær med at tænke at det måske var godt at Yahoo ikke købte google, for under Yahoo´s vinger var google måske aldrig blevet til noget stort. I forbindelse med samme kan jeg faktisk huske at jeg overvejede at smide et par tusind kroner i nogen Yahoo Aktier i mine unge dage, men gjorde det aldrig. Jeg investerede aldrig, men kan huske at jeg checkede kursen ved senere lejlighed og der mener jeg faktisk at den var steget 50 gange sig selv....Sikke rakettider ;-)....så længe det varede...

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:08

Er der andre Amino-folks, som har nogle interessante eller sjove historier? :)

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 20:38

Jeg så en dokumentar om Facebook for ikke ret lang tid siden.

Deres første tilbud de fik, var sjovt nok fra Yahoo, og der blev de budt 1M dollars. Zuckerberg fortalte at det var det sværeste tilbud at sige nej tak til, af alle de tilbud de har fået, fordi det var det første. - Selv det tilbud fra Google eller Microsoft (kan ikke husk hvem af dem), der lød på 15M dollars noget tid efter, var nemmere at takke nej til. - Jeg tør slet ikke tænke på hvad de kan sælge facebook for den dag idag. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)