Haha super ide! Det var sådan jeg fik gang i min forretning, brugte ebay i stedet :D
Dog er der næsten ingen fortjeneste når du skal begynde at betale skat/moms (moms er når du har solgt for 50K)
Så vidt jeg kan se så skulle det så er det ikke ulovligt, bare du husker at betale skat når frikortet er brugt. Eller omsætter for over 50.000 så skal du til at betale moms.
Hvis du køber fra et ikke eu land, kommer der moms og told oven i.
Hvis du køber fra eu, så kommer der kun told, hvis der er for over ca. 1200 kr (+ - 500)
Husk at det allerede er når man forventer en omsætning på 50000 kroner indenfor 12 sammenhængende måneder, at man skal oprette sit cvr nummer og IKKE først når man har tjent 50000 kroner.
Hvis Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Du skal huske, at du ikke må importere varer med videresalg for øje uden at være importørregistreret :)
1) Ja, det er det.
2) Såfremt du får varerne fra et ikke-eu land, så vil der blive pålagt importafgift, moms og told, som skal betales og indberettes (da du så skal være importør- og momsregistreret). Hvis du ikke bliver momsregistreret, kan/skal du ikke påføre moms, når du sælger varerne.
God dag :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Har ikke rigtig noget konkret endnu! - jo det er meget normale priser på amazon! - men som jeg læser det, skal der betales told og flere afgifter hvis man benytter eBay, da det for det meste er fra USA.
Men havde leget med en lille tanke om en 90kroners Webshop, hvor alt koster 99 og ned efter! - og det skulle være ting som alt godt fra havet ;-)