Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som Tøj producent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs Amino.

Nu er jeg så småt nået dertil hvor jeg skal ud og kigge efter leverandøre. Er nået langt i min process, og mange af tankerne til opstart er sat. Start kapitalen skal der ikke tænkes så ufattelig meget på eftersom penge er i orden.

Jeg og mine partnere som hovedsageligt ikke er fra Danmark men er spredt udover Europa og America, har været på udkig efter at komme i kontakt med en kinesisk fabrik eller anden form for at komme i besiddelse af et færdigt product. Vi vil i første omgang få produceret  Crewnecks, T-shirts og hættetrøjer. Spørgsmålet er bare hvordan det fungere, og hvad prisen er. 

Håber der sidder nogen derude med nogen svar. Vi ligger stor vægt på markedsføringen, derfor vil vi helst ikke smide mere end et par hundrede tusinde kroner i produktion og transport af produktet, og gerne billigere endnu. 

Ville være rart hvis der sad nogen kloge hoveder derude.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag og kig på Alibaba, MadeinChina eller DHGate, der kan du få produceret alt hvad du skal bruge. Der er utrolig mange leverandører af bla. tøj, så kig rundt og se om du finder noget spændende, og efterfølgende kan du så kontakte dem.

De oplyser bla. om mn. mængde, pris, leveringstid og flere praktiske oplysninger, til dig som importør.

Håber det kan bruges.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for informationen! :) 

Dog er jeg på udkig efter at kunne få smidt mit eget logo samt hvad jeg nu ønsker på en T-shirt eller andet. Finder jeg ikke muligt på de følgende links, det er det kun de produkter som er på hjemmesiden som så kan videre sælges.

Håber på nogen flere svar! :)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads du skal bruge en fabrik, som producerer made to order, altså dine egne designs med dine labels osv. Nu ejer jeg tilfældigtvis sådan en fabrik i Thailand, så prøv at kontakt mig på lars@amarisas.com

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsGlimoe:
Dog er jeg på udkig efter at kunne få smidt mit eget logo samt hvad jeg nu ønsker på en T-shirt eller andet. Finder jeg ikke muligt på de følgende links, det er det kun de produkter som er på hjemmesiden som så kan videre sælges.


Tror du har gjort det forkert så.

Jeg har fået startet en produktion af med mit eget logo på, fra siden Alibaba. Du gør klogt i at skrive til dem for at høre ad, for selvfølgelig kan det lade sig gøre.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)