Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min wordpress side er nede pga flytning fra DNS til webhotel!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Jo, jeg har lige rettet det til: $table_prefix = 'paleokostwp_';

Umiddelbart skete der ikke noget ved det. Skal jeg installere wordpress igen? Kan den ikke blive som før uden at installere igen?

Lige da jeg havde skiftet forsøgte jeg også at installere wordpress via 1-clicks, men der svarede unoeuro support, at jeg havde slettet noget af dataen. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:51

Jeg synes du skal prøve at installere igen ja, men ikke med 1-klik install. Prøv bare via browseren

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00

Jeg har prøvet at intallere wordpress gennem browseren nu. Det virkede ikke, nu er det ligesom en almindelig wordpress blog - uden mit indhold. :s

Jeg er virkelig ved at være lidt fortabt i det her nu, og jeg kan ikke komme igennem til unoeuros support, de svarer med 3 timers mellemrum.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Unoeuro svarer nu:

Hej Kristian,

Det er heller ikke det korrekte præfiks, der er forskel på store og små bogstaver. Blot benyt det præfiks du angav på det andet webhotel - tabellerne hedder jo det samme.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 14:06

Dit indhold ligger der jo stadig, men der skal bare lige forbindes fra wordpress og dertil Smile

Kan du prøve at kigge i din wp-config.php igen, og melde ud hvad der står i den? Du er også velkommen til at skrive mig en PB med dine login info, så skal jeg prøve at kigge på de

Unoeuro er flinke og hjælpsomme, men dette ligger altså langt udenfor hvad de er forpligtet til at hjælpe med.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 14:09

ok så retter du linjen til:

$table_prefix = 'PaleoKostwp_';

(du kan se på dit screenshot hvad tabellerne hedder - jeg kan ikke huske det præcist)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Ok, nu har jeg rettet til: $table_prefix = 'PaleoKostwp_';

Det ser stadig ud som om der ikke er kontakt til de korrekte data. www.paleo-kost.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)